miercuri, 11 ianuarie 2012

Gemete in Delir.


Agale,pe drumurile astea atat de goale,atat de dezbracate...ma plimb.Le aud respiratia,la fiecare pas pe care il fac,le ating,le dezmierd,in fiecare miscare pe care o fac,parca ceva geme sub mine.Sub tocurile mele.
Ma opresc.
Atat de rece adie vantul.Vine iarna.
Scot port-tigaretul,aprind tigara,ruj rosu ramane pe filtrul alb.

Banca libera.Totusi mai stau,haina neagra,inca tine de cald,te astept.
Flutur de esarfa,in luminile noptii,ce-mi cad usor pe decolteul,nu prea adanc.
Te vad.
Te apropii usor de mine.
Imi ridic privirea,imi umezesc buzele,trecandu-mi limba senzual peste ele,apoi duc tigara,usor spre gura intredeschisa.

Ma privesti,de cand ai ajuns pe aceiasi alee cu mine,sau poate-mi privesti altceva,orice altceva decat ceea ce sunt.
Astept.
Ai ajuns in fata mea,imi deschid ochii mai mult,si iti dau ideea unui zambet,te provoc sa-mi spui ceva.Te aud :

" -Buna...
-Chiar crezi?
-Heh...ma faci sa rad,dar nu as vrea sa te schimbi,vino,sunt sigur ca vrei ceva cald.
Nu mi-a fost prea greu sa intuiesc unde vrei sa mergem,casa ta,era aproape,doar nu degeaba te cunosc de atata timp.
Am ajuns la tine,aceiasi casa,inalta,destul de veche,tu lafel de elegant,cu aceiasi lungime de par,senzuala,ce-ti atinge umerii drepti,impunatori.
-Ia un loc,iti aduc ceva cald,si stam de vorba.
-Nu ma face sa astept,singura,prea mult.
Cat a plecat,mi-am dat jos haina neagra,mi-am asezat-o in cuierul de langa usa de la intrare,mi-am trecut mana prin par,si mi-am umezit buzele,apoi m-am asezat in acelasi loc.Te intorci,cu o tava si doua cani din care iesea abur.
-Si inca,singur?
-Uneori cand astepti pe cineva,ramai singur.
-Sa fie vreo aluzie?
-Nu stiu,tu ce spui?
-Eu m-am intors,iar tu esti lafel de fermecator precum te stiu.
-Iti multumesc.
-Pot sa-mi aprind o tigara?
-Cand nu ai avut voie?
-Asa este.
-Inca stii cum sa faci un barbat sa stea sa te priveasca,si sa ramana fara cuvinte.
-Observ,ca tu mai ai cateva.
Te-ai apropiat de mine,mi-ai atins umarul,apoi gatul.
-Esti atat de frumoasa.
-Iar tu,iti repet,esti lafel de fermecator.
Ne privim,ochii nostri spun adevaruri tacute.
Ma vrei,si te vreau,asa cum a fost intotdeauna.Si pare ca de data asta o sa fie pentru totdeauna.
Te apuc de guler,si iti soptesc,in timp ce iti sarut gatul,cat de incet posibil.
-Te vreau,asa cum ma vrei si tu.
Ne privim apoi incepem sa ne sarutam,din ce in ce mai pasional,si intr-un amalgam de cuvinte inghitite.
Ma duci spre dormitorul tau,care urmeaza a fi al nostru.
Imi atingi corpul,in timp ce ma saruti,imi atingi sanii,bland,dar cu masculinitate si cu acea eleganta a ta,care ma face sa ma cutremur,ce ma face sa ma excit putin cate putin.Mainile tale se plimba pe spatele meu,ma cuprind,dar nu imi dai drumul din sarutul tau.Imi dai jos bluza,imi atingi gatul,pieptul cu buzele,imi cuprinzi corpul intr-o caldura proprie,a romantismului si a respiratiei noastre ce incepe sa se accentueze.Imi atingi fesele,imi desfaci fermoarul fustei,si o lasi sa cada,apoi,port-jartierele.Ma iei in brate,ma asezi pe pat.E timpul sa preiau controlul.
-Uita-te in ochii mei!
Asta este,esti complet slabit de puteri,te dezbrac incet,in timp ce imi plimb limba pe gatul tau,te musc usor,iti desfac nasturii camasii,te dezbrac de ea,iti sarut umerii,iti desfac cureaua,cu dintii,dar tu,nu suporti sa fi dominat.
-Stai !
Ma intinzi pe pat,imi desfaci sutienul,incepi sa imi savurezi sanii,usor si iar mainile tale se plimba pe tot corpul meu.Cobori,imi saruti abdomenul,in timp ce te joci cu mine,si cu punctele mele sensibile.
Iti cobori buzele,ma departezi,iar apoi iti simt unul dintre cele mai dulci saruturi,ma faci sa gem,iti place cand gem.
Vrei sa gem atat de senzual incat sa te excit atat de tare ca sa ma lasi sa te domin,sa te vreau.

Te simt,atat de bine,este atat de bine cu tine,tremur,iar ca intotdeauna,imi lasi momentul de extaz sa astepte,fiindca spui ca e mai bine,dar,ai dreptate,chiar este,este acolo!
Te ridici,ma saruti,imi musti buza...
Apoi,trec peste tine,fara sa iti dai seama ca ma misc repede.Apoi iti dau libertatea.Tremuri sub mine,si ma vrei,ma ai!
Te sarut,si ne contopim.
Suntem unul sigur,iubitule.Gemetele,sunetele,respiratia,vidul si aerul se contopesc cu noi.
Te ador!

Prindem dimineata impreuna.ca si restul ce vor fi.

Inca te vreau.

[ Elena,Miercuri,22 decembrie '10 ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu