1 Decembrie 2008.

O veche si memorabila declaratie de dragoste,din partea celui ce l-am iubit,extrem de mult.


" Despre iubirea mea
Iubire. Un lucru greu de explicat. O persoana... un nume... departe... o privire... un zambet... un sarut... un moment... o viata...
Multe se pot spune... putine raman la fel. Prietenie, afectiune, incredere, pasiune... am mai uitat... sa spuneti...
Prietenia... in ea am gasit-o mereu... cea mai buna prietena... oricand... m-a ajutat cum a putut... gasiti in persoana iubita inainte de toate... cea mai buna prietena...
Afectiune... un cuvant mic pentru noi... l-am invatat inainte chiar sa ne fi dat seama... si niciodata nu "indraznim" sa-l uitam... romanticul NE va tine mereu in viata...
Incredere... "iubirea n-are loc de suspiciune" zicea cineva... nu ganditi... simtiti si nu veti regreta...
Pasiune... un dor... un foc... o atingere... un sarut... o "cunoastere a ta cunoscand-o pe ea"...
... mai multe...
Iubire!
Te iubesc!
~doar o parte din ce insemni tu... pentru mine~
Iubita, mireas-a sufletului meu... si mort, voi fi cu drag de tine!

12:59 PM "

iti multumesc.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta