Preludiu de vin



In surdina,jazz-ul -


Aroma vinului face totul,e rosu.
Se anunta o noapte superba,si te vreau aici.
Lumanarile din camera aduc ceva caldura,si poate intr-un fel doar in imaginatia mea.Se joaca in camera.Se joaca cu rosul intens ce-l tine paharul.

Imbin cuvintele pieselor ce le ascult...cu tine,cu mine.
Cu noi.
E seara,imi place sa stau sa ma gandesc la tine si sa mi te imaginez.
Ador sa te simt.

Afara vuieste vantul -atat de suav.
Aproape lafel de suav ca vocea ta.Pot sta sa te ascult ore in sir,fara sa-mi dau seama cum trece timpul,fara ca sa vreau sa treaca.
Vad ceva lumini in noapte,cam lafel de gentile ca si luminile ochilor tai.

Pe strada,nu se mai vede nimeni,e prea frig pentru ei.In schimb mintea mea,danseaza dezbracata prin zapada,inconjurata de parfumul vinului rosu si de privirea ta.Tu fiind centrul universului meu.

Ma uit la norii noptii.Sentimentali si ei.
Iubirea mea e ca un preludiu,unul ce niciodata nu moare.
Ca preludiul unui sarut.
Te visez.

Mi-e atat de frumos si de usor sa te iubesc.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta