Recenzie de 17 ani.



Sa ne dam seama ce am facut eu in anul asta.


In Mai : - pana la 17 ani am iubit intens,si am continuat pana azi... : la varsta de 17 ani am avut vreo 12 invitati,undeva prin centrul vechi al Bucurestiului,intr-un bar de rock,ce se numeste si este binecunoscut "FIRE"...a fost chiar foarte frumoasa ziua aceea. DAR de atunci urmeaza mai multe. :
-Apoi,am prins concertul AC/DC din Bucuresti,unde am stat pana la 4 dimineata pe strazi,apoi am ajuns acasa intr-un final.(exista si un inside joke,"buda cu regim special" te duceai la buda,si gaseai numai barbatii beti care ieseau din ele)
-Am fost absolut indragostita,si am iubit intens un om care nu m-a iubit niciodata,dar acum imi este prieten,ca si pe atunci de altfel.Eram confuza in tot ce tinea de el,si de mine,fiind intr-un fel dependenta de el.
-Au existat dezamagiri intre prieteni,lucruri absolut neasteptate,nopti nu foarte frumoase,pe care si acum mi le amintesc.
-Mult studiu si drag de vioara.




In Iunie : A fost o luna prea sentimentala pentru sufletul meu. O luna de iunie,prea grea,cu prea multe lacrimi.O luna goala in care am vrut sa fug sa plec sa nu ma mai intorc decat atunci cand ma faceam bine.Amintiri facute din iubite.Asteptasem vara foarte mult,desi ma ducea departe de el.Preferam vara,fiindca ea se reintorcea...



in Iulie : Ma intorsesem de unde plecasem.Ma intorsesem si era mai rau,am inceput sa urasc iubirea.Nu nu,ma minteam ca uram iubirea.Eram fara vlaga si fara tine,intr-un cadru teatral de despartire. Iar dupa asta,am vrut sa ma intragostesc si m-am urnit sa merg mai departe. Mi-era dor de mare,si am vrut sa ma intragostesc,si m-am indragostit de ea.


In August : Eram la mare,chiar in a 2-a zi a lui august.(Mi-era un dor de tine,enrom.ma gandeam la tine in fiecare zi),desi acolo,mi-am facut prieteni,cu care acum vorbesc destul de putin.Zilele alea au fost frumoase,am fugit si in Vama Veche.
M-am intors de la mare,cu ea in suflet.Oricum plecasesi.Eram solitara.Am luat o pauza de tine...a trecut ceva timp. Intr-o seara cineva m-a facut sa ma simt iubita...fix in momentul in care aveam cea mai mare nevoie...si asa am trecut peste tine...dar,vara se termina usor usor...deja era un 26-27 august...si tu ai murit din mine,tu erai de fapt...da...


In Septembrie : Ma cuprindea melancolia de toamna,Inca te jeleam...si pe la sfarsitul lui septembrie am inceput sa ma resemnez.


In Octombrie : Degeaba ma minteam ca ma resemnez,plangeam dupa tine,ca un catel abandonat de stapan. Tot simteam nevoia sa plec,sa plec departe in munti daca marea nu m-a facut bine,credeam ca in munti o sa ma refac.


In Noiembrie : Am fost prin Braila,ma distram,am cantat,folk. In luna asta...eram asa si asa. Am inceput sa imi amintesc de toate si toti.prieteni,iubiri. pe la sfarsitul lunii se lasa ceata,dar se lasa dens chiar in gandurile mele.


In Decembrie : purtam cu mine sentimente de frica,de fragilitate totala,am incercat dar cu greu sa mai port relatii,nereusite...Simteam si eu nevoia de iubire,fiindca am dat foarte multa...extrem de multa,desi nu mi-am recuperat nimic inapoi.Era iarna...ce sa vreau.Am asteptat Craciunul,dar a plecat si el.


In Ianuarie : ca in fiecare an,iarna ma apuca dorul de mare.Apoi,o alta incercare de relatie,esuata,unde simteam ca nu este nimic,dar orgoliul meu si nevoia mea de iubire,ma facea sa fiu total oarba.si sa zic "te iubesc" si sa regret ca am zis-o.dupa care a urmat o intamplare care m-a mai pus pe picioare,desi tot un fel de esec a fost. vorba mea,amara iarna...
Revenind la ce fusese mai de mult,mi-am dat seama ca si el o sa ma lase singura,si el si-a dat seama de asta.
Am gandit despre el ceva timp. Pana m-a apucat iar dorul de mare...iar pe la sfarsitul lunii eram posomorata.


In Februarie : ca orice fata,in asteptarea lui Fat-Frumos...dupa atatea esecuri...mi-am dat seama ca de fapt nu conteaza cat timp astept,ci pe cine astept . pe la inceputul lunii,m-am uimit si eu,cand m-am indragostit de tine.Dupa o noapte foarte frumoasa prin Bucuresti.Am incercat iar.De atunci nu am mai putut sa mi te scot din minti.Esti foarte usor de iubit si foarte frumos. Iar de atunci am reinviat...sau in termeni pentru mine,m-am facut bine.Mai ales cand te-am vazut printre fulgii de zapada,atunci eram eu.In februarie te-am cunoscut.


In Martie : in martie nu s-au intamplat prea multe,pe 8,stiu ca unii din prietenii mei si-au reluat relatia,ceea ce m-a bucurat nespus,te-am iubit,am cantat la vioara si am facut dragoste.Iar toate lucrurile iau o alta amploare.

In Aprilie : atunci venise primavara defapt... luna trecuta era cam friguroasa,ma cuprindeau diverse ganduri...au fost lucruri pe care nu vroiam sa le vad,sau sa le cred...sa le stiu.Am plecat cu tine pe 30,am fost cu tine in munti.

In Mai : Inca este mai...pe 1 eram in Busteni.Undeva in...Busteni. am dormit cu tine in tren,m-am mai intalnit cu diversi amici,chitari,parcuri,bere la doza,tigari... Am cantat la vioara...parca mai cu drag fac asta...inca traiesc in mai.



Si da,este adevarat...
17 ani...infinit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta