Gandiri prea de toamna

Multi dintre noi definim nomalitatea.
Multi dintre noi nu o intelegem,multi dintre noi nu suntem normali,sau suntem.Sau doar credem.

Ei,si ce vrei sa fac ?
In noaptea in care ai vrut sa inchidem totul cu un lacat ,eu n-am putut dormi.
Acum mi-am amintit de noi.asa.

Spune-mi unde ma vezi ?

Insomniacul fluture

August 9, 2013 at 12:02pm
vorbesc, scriu,
iti fac o cafea.

eu nu beau cafea.

azi o sa beau. azi o sa fac tot ce nu fac de obicei.
azi o sa vreau sa salvez.

azi,o sa te trezesc si o sa iti fac cafea.
azi o sa ma opresc sa mai exist de maine.

iar maine,nu stiu ce este. Maine, chiar si poimaine, poate si raspoimaine o sa fiu moarta,moarta asa cum sunt fluturii dupa doua saptamani. Moarta ca apa lasata intr-o fantana secata. Moarta precum mine dupa terminarea noastra.

Lafel de moarta ca planeta asta,dupa ce o sa moara si ea.
Nimic nu se poate intampla mai rau.

plang si plang si ... plang.

Scriu sa treaca timpul, te vad dormind, al meu.
Ma insel amarnic, sau poate nu...

Eu fara tine sunt jumatate din mine. Eu fara tine...

Asa ma lepad de lume,fara de tine,fara de urme, fara sa respir, si mor, ca steau aceea din cer care desi e moarta ea se vede.

M-am rugat la Dumnezeu noaptea trecuta. Am incercat.

Nopti de fiere, tot ce conteaza acum,esti tu. Cat de mult pot sa iubesc ?! Pe atat de mult cat iubesc,pe atat de mult ma v-a distruge . Iubirea omoara. Omoara fluturasii ,fluturasii care traiesc doar doua saptamani, nu e corect, au dreptul la mai mult. Fluturii sunt frumosi , fluturii sunt delicati, sensibili, si deja morti.

O sa mi se termine aceste lacrimi, candva. O sa ma termin eu.
Eu nu mai am scanteie,am apa sarata care curge din ochii mei,siroaie - siroaie si nu stiu unde se duce. Nu inteleg,iar aerul,nu il am,plamanii-mi sunt plini de fum de tigari.

e normal la 20 de ani sa ai toate starile astea?
m-a mintit,eu nu am atat. Eu nu am ! Eu cresc,mai mult si mai mult si mai mult. Si uite-ma scurgandu-se marea din ochii mei. Ochii mei care au vazut atat de multe,ochii mei care l-au vazut pe puiul de catel din spatele blocului,puiul de catel inghetat de frig.

Ochii mei care au vazut caii plangand.
Ochii mei care au vazut culoarea oamenilor. Care au vazut muzica,si au simtit-o pana in adancul sufletului rezultand "pielea de gaina" .Ochii care au vazut intunericul .

Ochii mei care te vad pe tine,si care acum nu mai esti al meu .
Din care vad blurat,ca pe sub apa.

Si totusi,fluturasii au vieti,nu viata,au transformari,ca noi.
Nimeni nu poate sa fie din prima incercare fluturas.
" Fluturii sunt de remarcat pentru ciclul lor de viață neobișnuit, cu un stadiu larvar de omidă, un stadiu inactiv de pupă și o metamorfoză spectaculoasă într-o formă familiară de adult cu aripi colorate. Deoarece cele mai multe specii zboară ziua, atrag de regulă atenția. "

Anul meu de orbire a fost coconul.
Din care nu am putut sa ies decat atunci cand m-am transformat in fluture.
Iarta-ma. Nu am putut.
Singura neintelegere este ca stadiul final este scurt,intens si frumos .

Si fluturii mor singuri. si fluturii se indragostesc,poate se iubesc.
Chiar si fluturii mor.

Chiar si eu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta