ZacaMINTE




zac in mine,
lacrimi si suspine.

Recunosc.
Nu stiam chiat tot.
Tu...dupa atatia ani,
tot tu.
Nu si nu !
E greu iar tu
ai mintit,
eu nu.
Vreau sa mint si eu !
Poate,cate-un zeu
sau doi
poate cate-un zmeu...
ca noi...
"poate" si cu "daca"
se plimbau cu "parca"
si nu,
nu erau in nici o barca.

E totul o minciuna !

erau in patul meu,
 in asternuturile mele
si ale tale
erau canale...

intregi canale cu noi.
De actiune, drama sau comedie
Intelegi ?!

Erau intregi !
eram intregi...

Toate s-au adeverit
si vad ca am uitat
cum e
sa fii indragostit.

Vad ca nu mai simt prea mult
si ca sufletu-mi agata
zile de demult
Sufletu-mi doreste
dar timpul ma opreste
... ma pune sa gandesc,


Mi-a fost frica sa gandesc
sa nu te pierd,
doar sa
privesc
spre inainte, si
sa tac.
in cateva cuvinte.

zac in mine
cristale si rubine.



Urasc ! si de fapt, ee faptura
habar
nu am
ce-nsemana ura !

Dar oare e firesc,
sa nu stiu sa urasc
 si totusi..
   sa iubesc ?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta