From my heart to my veins


Printre putinele vorbe pe care ti le dau, azi iti scriu.
 Mi-a luat ceva.
Mi-a luat ceva sa simt putin din dragostea asta ce vine din inima si se duce prin vene,iar atingerile ce se duc in creier.
Azi iti scriu pentru ca incerc sa-mi dau seama de efectele chimice din creierul meu care fac explozii si big banguri .
Iti jur ca am renascut, mai ceva ca mine.
Eu nu am simtit niciodata asta, si cred ca e adevaratul sentiment de indragosteala cu tensiune sexual-afectiva, care ne leaga...psihic ne leaga.
Mi-a scapat din lesa "te iubesc "-ul , pentru simplu fapt ca am simtit.
Oh si cate ti-as mai scrie, iubitule .
Imi plac pometii tai,  si felul in care lumina de dimineata iti atinge fata ta. Fata ta care zambeste, mereu, iar ochii... ochii tin in lesa multe lacrimi, si poate mult suspin...nu " poate " ... chiar asa e. Tu suspini, mai mereu, oftezi mult.
Tu,  eu niciodata n-am simtit asta, niciodata zambetul meu nu a fost continuu.. poate doar pe scena.
Eu zambesc pierduta, pentru ca simt fiecare parte din mine cum vibreaza, si rezonata noastra ma trimite sus, la termenul ala de supra-relatie.
Zambesc cand ma gandesc cum ma atingi, sau ma saruti pe frunte, si-mi dai un fum de la tine.
Ma face sa te doresc, intru totul. Tu cu tine, pe tine te vreau.
Iti jur ca noi asa trebuia sa fim.
Stii...exista legendele sufletelor pereche, desi suna pueril si inimaginabil, poate gandindu-ma ca mai multe suflete pot face un intreg sl sufletului pereche...poate se..poate.
Insa rezonata noastra interioara, si rasul tau, zambetul si ochii-mi spun ca nu gresesc cu nimic daca-ti spun ca te iubesc.
Te iubesc si nu, nu e doar flama aia, asta ma sperie, ca te iubesc mult.
Ma sperie sa-ti vorbesc despre tine prin ochii mei.
Eu zic multe...
Stii, cand ma iei de mana si simt ca esti, iar mana mi se inclesteaza cu a ta, stiu ca nu exista nimic mai frumos de atat, te aseman cu muzica si cu dragostea mea pentru vioara....adica , uite : in momentul in care iau vioara in mana si degetele mi se incleteaza pe gatul ei, atunci fac ce pot mai frumos si nu exista ceva mai frumos.
Da, te iubesc !
Te iubesc cum nu iubesc si nu voi iubi pe altcineva.
Imi iubesc amintirile atingerilor tale.
Te doresc pe zi ce trece mai mult, te doresc si renasc prin toti porii.
Da, te doresc.
Imi place cand zici ca sunt a ta, stii ca asa este. Da, sunt a ta.
Si imi place ca esti al meu.
Ador sa stau cu tine, ador sa-mi povestesti si sa razi, imi place ca razi.
Razi mult.
Poate e prea mult ce-ti zic, insa se amplifica pe secunda ce trece, ma face sa vreau sa-ti simt mana pe mana mea, sa ma tii in brate.
Mi-a placut cum am dormit. De dimineata pana la pranz, caci poate noapte este de facut dragoste.
Te iubesc, stii ?... nu stiu daca stii, insa eu mi-o asum.
Habar n-ai cum simt tot, imi zvacneste pieptul de dragul tau, iar ochii-mi lacrimeaza uneori de iubirea ta. Sa simt totul, asa dintr-o data, este poate peste mine ce se-ntampla. Iubesc intens, daca vrei sa stii, ma doare pieptul cand nu sunt cu tine.
Te iubesc, om .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta