Queer poem 2

Azi nu mai vreau sa tanjesc dupa atingeri
Azi ma legan singura
Azi ma fac ca te pierd printre cerceafuri
Si ma fac plapuma de-asupra ta, 
Sa nu mai misc 
Sa dorm adanc si sa ma-agat de vise
Sa tac si sa nu te-ating un secol
Sa uit lumina si gafaitul vocii tale.

Azi imi omor tensiunile afective dintre noi
Si ma fac ca te-am uitat pe perna.
Iti zic ca nu-i nimic si in mintea mea
O sa fiu tot eu
Iti tac gandurile.
Ale mele zbiara pentru o parte din atingerea ta.
Si poate, trebuie sa scad in noi
Sa mint si sa uit ca ma leg de tot
Sa ma-nvelesc cu plapuma ta,
 si azi  ma dezbrac de piele.

Uita-ma 3 minute si bucura-te de absenta mea.
Bucura-te de orele fara de atingeri si fara de dorinte.
Simte cum traiesti.
Apoi, 
Uita-ma mai mult, si o sa fii mai linistit.
Promit.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta