Iubirea oare,moare ?


Iubirea-i mare,
Iubirea sare, ,
Iubirea n-are,
Iubire oare ?

Iubirea are
Aripi să zboare ?

Iubirea doare ?

Dar, cel mai trist...mă-ntreb
Iubirea... moare ?

Și-mi fuge liniștea pe geam, habar n-am cum să mă mai adun că-mi dă cu minus.

ș-apăi sunt atât de sfâșiată de timp și de viață, încât fața mea desfigurată, este atât de diferită, căci nu am ce mai recunoaște. Mâinile-mi sunt reci, și buzele-mi tremură .
Mahmureala mea îmi induce starea într-un hău urlat doar de lupi, infometați. De carne vie.
Nici măcar nu mă mai plimb, nici măcar nu mă mai trezesc și nici măcar nu prea mai sunt.
Mă zbat ? Nu.
Ambulanța mea nu mai vine, iar eu nici măcar nu mai sun a doua oară.
Și spune-mi mie, că sunt un copil, cu gândul că eu nu simt, și nu înțeleg.
Privește-mă, cum mor și continui să traiesc, și  apoi ia aminte, că nu așa fac copiii.
Mulțumesc.


Să ma repar ? c-un vin ? o țigară ? o bere ? ciocolată ? tatuaje? pierce ? tunsori ? shopping ?
neee...dacă  nu merge nici așa...atunci
Doamne, ma rog Ție,  Vindecă-mă, și fie-ți milă de sufletul meu, atât cât se poate !
Sau poate-mi dai o lecție, pentru că sunt necredincioasă.
Sigur asta e !


* caut medicamente pentru suflet, să fie și din plafar *

Of... tineretul ăsta !


* hell is loving you in my sleep and wake up alone *

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta