eu nu am avut wi-fi.


Sunt mândră că sunt cine sunt !
" Farmville-ul " era cel din curte, când dădeam cu mamaia mea, mâncare la porc, la păsări, la pisici , sau când undam grădina.
" Candy crush-ul " era atunci cand stăteam cu toții la poartă și puneam câte 10.000 lei (vechi) , 5.000 lei si luam bomboane de la magazin, pe care le împărțeam între noi.
Sunt atât de mulțumită că primeam " like-uri " , sub forma unor mere, căpșuni.
Am adorat și am să ador viața în afara orașului !
Sunt atât de fericită că știu ce înseamnă să faci baie la copaie , in spatele casei .
Știu că apa de ploaie îmi face părul moale , exact ca balsamul.
Știi ce mai știu ? că n-am dus lipsă de wi-fi, pentru că ne sunam poate, la telefonul fix ,sau la ușă.
Știam ce facem , iar oamenii mă sunau de ziua mea .
Mă sunau , înțelegeți ?! nu îmi scriau"lma"pe facebook.
Stăteam la joacă până târziu și alergam toate ulițele , sau poienițele .
Ne plimbam cu bicicleta , unii pe alții.
Ah ,  mâncam semințe .
Saaau ne jocuam leapșa, elasticul , leapșa pe cocoțate, faceam mâncare din pământ și apă, și coseam haine păpușilor .
Da, era liber .
Mult mai liber .
Mă uitam la tvr 1 , iar sâmbăta și duminica dimineața , dădeau desene animate .
Mă juleam în cot sau cădeam din copac , și nici măcar nu postam asta. Oricum se afla .
uneori ceilalți copii se jucau iar eu studiam la vioară . Într-adevăr , mă grăbeam cumva , ca să pot ajunge cu ei .
Plecam de dimineață și veneam seara .
Mâncam uneori pe la vecini , toți la aceeași masă . Aveam și mămăligă , și ceapă, și brânză. Și sifon cu sirop .
Da , aveam sifon cu sirop , era foarte bun !
Și placintă cu mereee !
Și știți ce ? n-aveam nevoie de telefon , absolut deloc .
Pozele  le făceam cu ochii și le păstram cu mintea.
N-am postat nimic pe facebook în timpurile alea .
Și eram foarte bine.
Și ca să chem pe cineva afară , strigam la poartă .
Nu îi dădeam sms.
de aia nu am avut nevoie de încărcător la fântână și nici de parolă de wifi, ci da , de parola de la poartă ; richi nichi timtim tim

mulțumesc pe această cale ; rațelor , vânătorilor , ostașilor , măgărușilor , omului negru , mațelor încurcate și loviturii magice , de altfel mai mulțumesc celor ce jucau șeptică , tabinet , elasticienilor, acului și aței de cusut , mamei, tatălui , rică, rex, șița mare, șița mică , mitrofanilor , gogu , pichi , puși , florică , ionică ,didina , petrică . Mămicilor prietenilor mei , care ne dădeau mâncare și apă tuturor de pe cleată sau din poeniță .

mulțumesc vieții că încă mă poartă din poartă-n poartă , pân' la poarta Raiului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta