Depresia și Primele mele 103 de motive ca să nu mă sinucid


Observ  printre multele persoane înrudite prietenește prin Facebook , că peste tot atârnă o boală constantă , o modă  a secolului , pe care o trăiesc și eu :  DEPRESIA  - aceasta se ține strâns de mână cu următoarele : anxietate , emoții , atacuri de panică , dureri în piept , vulnerabilitate , emotivitate , palpitații , tremurături ,  oboseală , lipsă de atenție , lipsă de concentrare ,  tristețe , supărare , stări nervoase ,  irascibilitate mare , lipsă de energie , etc . 
Creștem ,  cel puțin eu  cresc . Fac 24 de ani , și acum realizez că nu sunt atât de bătrână precum credeam . Mă simțeam cu totul bătrâna de la prea multele dezamăgiri trăite până acum . Dar încep să rezonez cu părinții mei care-mi spun așa " dacă aș mai avea acum 24 de ani , aș rupe munții " , ei bine, așa ar trebui să facem și noi . 
Suntem un grup , și nici măcar nu suntem o minoritate . Majoritari suntem noi , depresivii ,care abia-abia mai găsim motive de a ne duce crucea de pe o zi pe alta , unii dintre noi ascunzând cu o mare tenacitate gândurile grele și lăsând pe afară doar o masca a unui om bine dispus tot timpul . 
Eu una , decid azi să pun stop tuturor lucrurilor rele ce mă afectează , și să le transform în lucruri ce mă ajută . Am aflat din gândurile mele , că trebuie să mă salvez de aceast manifest al minții mele . Trebuie să îl accept și să îl înțeleg .
De ani de zile sufăr de atacuri de panică , uneori sunt atât de intense încât mi-e teamă să nu cumva să mor. 
Atacul de panică îmi dă o stare greu de exprimat în cuvinte , așa că am găsit o imagine care  exprimă exact acea starea .
De multe ori îmi doresc să chem o salvare , sau de când stau singură , mi-e teamă să nu mor . Aflu că nu se moare din asta, dar sentimentul este mai presus de rațional . 
Am  învățat să raționez ,cât de cât , în acele momente . 
Dar oboseala provocată de aceste atacuri de panică , insomniile și continua grijă m-au dus , fără să-mi dau seama , la gânduri de suicid . Sunt gânduri normale pentru că ,oboseala scoate mulți monstruleți, însă îi evit cât pot de mult.

Multe din stereotipurile lumești m-au făcut să nu mă mai accept și să am multe nemulțumiri legate de mine.
Nu, nu trebuie să fim cum vor ceilalți !
Nu suntem singuri pe lume .

Așa că eu fac o listă cu motivele mele vitale  :

1.  răsare Soarele
2.  de la mine din casă  am o priveliște frumoasă
3.  îmi place să experimentez
4.  cânt la vioară 
5.  cânt la pian
6.  cânt la chitară 
7. am o voce frumoasa
8.  pot vorbi
9.  pot vedea
10 . am ambele mâini funcționale 
11 . am picioare
12 . îmi bate inima
13 . m-am născut pe 13 
14 . îmi place apa
15 . am prieteni
16 . ma reconstruiesc
17 . cresc
18 . am un motan
19 . am un cățel 
20 . am un cvartet
21 . am o trupă 
22 . lucrez și în teatru 
23 . scriu poezii
24 . sut iubită 
25 . râd mult
26 . am atacuri de panică (deci trăiesc)
27 . am kilograme în plus ( trăiesc , am ce da jos )
28 . îmi place să colorez
29 . tata e scriitor 
30 , mama mă iubește
31 . nu sunt singură 
32 . îmi place țara mea
33 . călătoresc
34 . vreau să văd cât pot de mult din planetă
35 . îmi place Eminescu , Nichita Stănescu
36 . mă bucur de prăjituri
37 . îmi plac florile 
38 . îmi place viața
39 . sucul de kiwi 
40 , pomelo
41 . vreau să cânt prin toată lumea
42 . îmi place să fac poze
43 . prietenii mei țin la mine
44 . știu să citesc
45 . știu să scriu
46 . vreau să învăț japoneză , rusă , franceză 
47 . îmi place să mă joc
48 . îmi plac copiii 
49 . vreau să am copii 
50 . vreau să ajut oameni
51 . vreau sa mă ajut 
52 . îmi plac stelele
53 . îmi place să mă plimb prin parc
54 . îmi place natura
56 . mai am multe lucruri de învățat 
57 . mai am multe locuri de văzut
58 . mai am multe melodii de cântat
59 . mai am multe de citit 
60 . am ce mânca 
61 . am unde să dorm 
62 . mă pot întreține
63 . vreau să mai merg la țară cu părinții 
64 . îmi place marea
65 . îmi place muntele 
66 . îmi plac tatuajele
67 . vreau să îmi mai fac tatuaje
68 . vreau să cânte cu mine , artiști renumiți
69 . vreau să fac bungie jumping
70 . vreau să merg cu elicopterul
71 , vreau o casă pe malul mării 
72 , îmi place shot-ul de B52
73 . îmi place uneori să fumez
74 . mai am de plâns 
75 . sunt o companie plăcută 
76 . găsesc o rezolvare în orice situație 
77 . sunt open-minded 
78 , îmi place culoarea bleau
79 . îmi plac norii 
80 . îmi place să zbor cu avionul
81 . vreau să fac o poză cu o alpacă 
82 . îmi plac glumele
83 . știu să gătesc
84 . știu să fiu profesor
85 . știu să ascult 
86 . sunt ascultată 
87 . sunt tânără 
88 . am multe de oferit 
89 . vreau să arăt multe
90 . vreau să fiu un exemplu 
91 . vreau să fiu un icon 
92 . vreau să mă cunoască toată lumea pentru muzica mea
93 . m-am născut 
94 . îmi plac vietățile
95 . am luat multe premii
96 . apreciez lucrurile mici
97 . îmi plac filmele
98 . vreau să joc într-un film 
99 . descopăr ceva nou în fiecare zi
100 . răsare Luna
101 . exist 
102 . trăiesc 
103 . iubesc

cu mulțumiri,
Eu .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta