AeroPlan

Singurul om care mă răneşte sunt eu.
Singurul eu.
Eu-ul meu e propriul meu criminal.
Pot aprecia.tot
Pot sa mint.
Dar simt. Al dracului de mult.
M-am ars. Iar.
Si iubesc, prea mult şi in zadar.
Insa acum nu e doar in van...
Dar cumva sunt si nu suntem in acelasi plan.
Am doar cuvinte amețite-fine
...ce s-au imprimat in mine...
Cat de flamanda-am fost de ceva intens...cand exista, nu are niciun sens.
Sunt si eu nimic...
Sau poate un furnic..mic.
Ce ma plimb prin vieti...si duc cu mine universuri...
Si rime.
Sunt si eu...
Un criminal in serie. Un criminal de sine...
Dau tot din mine.
Sunt si eu...aici,expir..
Respir,
Traiesc,
Inspir,
De dor
Si apoi, in 3-2-1...
mor.

Eu zbor 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta