Incant,cu tine.


M-am intors.
E mai cald afara,decat atunci cand am plecat...
Copacul ce aproape imi intra in camera,a inflorit!Asta s-a schimbat.
Chiar a venit primavara.Si imi surade.
Mi-e dor de tine...da...asta nu s-a schimbat.
In rest,chiar imi lipsesti.
Stanga-dreapta.Nu esti de gasit.Dar nu e nimic,astept,am rabdare. -

Dar tu ai ramas,si chiar daca nu te-am mai alintat de mult,inca esti aici.
M-ai asteptat,nu?
Te strang in brate,dar usor,sa nu te ranesc.
Si dintr-o data mi-am amintit de vechiul meu prieten,Omul de Zapada.
Si pe el il imbratisam usor,insa tot cu teama sa nu il ranesc.
Hai sa rezonam,peste lume,peste tot.
O lume intreaga ne asteapta,tot inainte.
Nu ne mai intoarcem de acum.
Sa vezi ce frumos o sa fie!
Foarte frumos!
O sa zambim,o sa radem,o sa glumim,o sa ne jucam de-a cantatul.Mi-e asa de dor,sa te incant,si tu pe mine,lafel...
Ametesc,ma imbat cu fericirea care mi-o daruiesti!
Ce mult imi place parfumul lemnului!
Hai,sa ne jucam,iubita mea!Mi-a fost atat de dor de tine!

Uite,zambesc!


P.S. Te iubesc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta