Visez... - Singura.




...in ceea ce caut adevarul,nimic nu este adevarat...
Obosesc cautand,iubind.
Si totusi,poate doar cautand,ca iubind,nu obosesc niciodata.
Iar ma poticnesc...

Si totusi la mine,este altfel.
De fapt,nu stiu daca o pot numi teama.
Este doar o presimtire.
Dar,de ce mint?
Eu stiu asta.
Este normal.Asa sunt eu.
Uneori,totul imi este pus precum : "o sa treaca,repede".
Dar asta,nu e ca o raceala,ca un joc unde cineva se plictiseste!
Am mai zis...
Sunt atat de rece,desi Soarele,incearca sa ma incalzeasca putin.

Niciodata nu am putut sa ma joc cu sentimentele mele.
Sau ale altcuiva.
Uneori imi dau seama.
Atunci cand si eu gresesc...sunt,judecata...intr-un sens,mult prea disonant.

Atunci cand am gresit,m-ai urat,m-ai dispretuit,intr-un fel m-ai alungat.
Nu a fost ceva atat de semnificativ,precum ceea ce simteam eu pentru tine.
Sau poate asta cred doar eu.

Iubesc atat de intens...incat,nimeni nu intelege.
Ma indragostesc.
Rar...chiar foarte rar...
Iubesc lumea,dar ma indragostesc greu.

Nu am trecut prea mult prin viata,dar m-am indragostit de doua ori.
De mult si acum.
Oare de ce iti vorbesc despre asta?...
Fiindca multi ma cred " o fata,indragostita nebuneste " si atat.
Incearca sa ma cunosti.
Poate o sa intelegi.

Uneori,vreau sa nu fi existat.
Sa nu sufar.
Sa nu ma arda asa!
Niciodata!
Desi totul este atat de previzibil.

Atat de frumos mi-ai vorbit.
Cata afectiune am putut primi...
Copila...
Asta e ceea ce spui,si tu...si tu...si tu...
Si totusi,cat ati stat sa ganditi ce taceri am in mine?!
Uneori le destaini,in speranta ca...
Dar nu...
Nu este bine.


Tu...iti amintesti?
Da,chiar tu!
Cand imi jurai ca ma iubesti!
Imi jurai,apoi ma loveai,unde ma durea mai tare!


Tu...iti amintesti?
Da,chiar tu!
Cand ai zis ca nu vei pleca...niciodata de langa mine! Eram atat de mica...
Apoi,cand ma loveai...si tu...nu doar sufleteste!
Stii! Stiu ca stii! Chiar eu ti-am spus!


Dar voi?
Da,chiar voi!
Va amintiti cum v-am promis orice.
Cand nu ati parasit nici pentru o secunda lacasul si sufletul meu!
Oricat m-ar fi durut!
Oricat!
Nici acum!
Chiar acum!

Cand ma intrebati,ce e sa iubesc?
Daca stiti a iubi,asa cum iubesc si eu...
Este minunat.
Insa,nu dati asa,nu razbunati!
De ce?...
O singura data ce am gresit,m-ati judecat ca pe un necunoscut.
O singura data ce mi-ati gresit.V-am iubit in continuare.

Nu intreba "de ce?".

Aminteste-ti de mine...cum nici eu nu am uitat de tine.
Nici de tine.
Si nici de tine...

Si totusi...
Eu ma intreb uneori...
Daca va fi ceva...
Sau daca m-ati uitat...
Definitiv.


Chiar si sarutul meu...
Pecetluit.
Pastrez si asta.
Si tu...
Aminteste-ti...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta