Suflare..

- Azi ceva ma sperie.

De atata timp simt aceiasi prezenta in camera,care sta undeva mereu,si ma priveste.Ma priveste si imi vede absolut orice miscare pe care o fac,simte fiecare strop de aer pe care il respir,imi aude fiecare bataie a inimii.
Desi ma inspaimanta nu ma lasa singura.Sau poate imaginatia mea nu ma lasa,desi sunt sigura ca gandurile mele sunt asa zgomotoase incat le aude.
Sau doar le vede cum le scriu.
E ca frica de necunoscut,desi parca traiesc cu acest "ceva" de mult timp.Niciodata nu am simtit casa complet singura.
Ce poate fi in gandurile unui om,unui om,unui om.
Uneori mi-e asa frig,parca e mai frig ca in zilele de iarna.Azi e acea temperatura scazuta,si acel aer rece.Iar asta ma sperie.
Nu vreau sa ii zic sa plece.Mi-e frica sa ii zic sa plece,nu vreau sa raman singura.E superb sa stiu,ca cineva noaptea ma vegheaza...ma intreb atatea,uneori imi raspunde.El,sau eu-l meu...(?)
Atunci,ma contrazic...desi ma sperie,il vreau,si invers...
Ma trece un fior inghetat,aproape ca tind sa cred ca exista.Sau poate cred asta.

Azi ceva ma sperie la el. -

Tu ai mereu buzele calde.


Stii,de cand iti aud vocea in fiecare seara,nu imi mai este asa de frica.
Asa este,la tine gasesc linistea.Imi gasesc ceea ce mi-am cautat atata timp...imi gasesc calmul,echilibrul,dragostea.In tine ma regasesc.
Eu fara tine,sunt jumatate din mine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta