100 de motive sa te iubesc (printre alte mii)



1.Pentru ca esti tandru
2.Pentru ca esti al meu
3.Pentru ca porti bratara de la mine
4.Pentru ca ai un zambet superb
5.Pentru ca esti calm
6.Pentru ca ma placi asa cum sunt
7.Pentru ca nu te-ai dat inapoi cand am vrut sa-mi cunosti prietenii
8.Pentru ca imi spui ca sunt frumoasa
9.Pentru ca ma alinti
10.Pentru ca orice ar fi,esti acolo si imi zici ca ma iubesti
11.Pentru ca stii sa ma linistesti
12.Pentru ca ai o privire blanda
13.Pentru ca esti pasional
14.Pentru ca atunci cand ma saruti,ma faci sa simt acel ceva
15.Pentru ca m-am indragostit de tine
16.Pentru ca m-ai ales pe mine
17.Pentru ca nu ti-a pasat de ce au zis altii
18.Pentru ca am 18 ani
19.Pentru ca stii sa te porti ca un copil
20.Pentru ca ma faci sa rad
21.Pentru ca desi era tarziu,frig si ningea,tu ai venit pana la mine la bloc.
22.Pentru ca ma tii in brate,chiar si daca ar fi sa vreau sa stau asa ore intregi
23.Pentru ca ai fost primul
24.Pentru ca aprinzi lumanarica aia in fiecare seara in care stau la tine
25.Pentru ca stii sa apreciezi lucrurile mici
26.Pentru ca oricum as fi imbracata,nu ti-e rusine sa mergi cu mine pe strada
27.Pentru ca nu te-a deranjat atunci cand am facut schimb de lanticuri
28.Pentru ca dorm in tricoul tau in fiecare seara
29.Pentru ca mereu ma suni sa-mi spui noapte buna
30.Pentru ca faci 30 de ani
31.Pentru ca am mers cu tine pe munte
32.Pentru ca ma accepti asa cum sunt
33.Pentru ca pot sa am incredere in tine
34.Pentru ca asculti
35.Pentru ca iti place Mozart
36.Pentru ca imi oferi liniste
37.Pentru ca pot sa dorm cu tine de cate ori vreau
38.Pentru ca ti se face dor de mine
39.Pentru ca si atunci cand esti obosit,iesi cu mine la o bere
40.Pentru ca ne place sa mancam shaorma de la Kogalniceanu
41.Pentru ca stii sa faci glume si pe seama ta
42.Pentru ca te apreciezi
43.Pentru ca iti place cum cant
44.Pentru ca ai incredere in tine
45.Pentru ca atunci cand faci cafeaua,stii sa o faci mai slaba pentru mine
46.Pentru ca imparti tigarile cu mine
47.Pentru ca ma inveti
48.Pentru ca iti place sa bei ceai cu mine
49.Pentru ca esti subtil
50.Pentru ca esti romantic
51.Pentru ca nu ma lasi sa plang mai mult de 3 minute
52.Pentru ca ma trezesc dimineata in bratele tale
53.Pentru ca imi faci poze
54.Pentru ca spui tot timpul cuvantul "superb"
55.Pentru ca atunci cand ma privesti,ma faci sa rosesc
56.Pentru ca vii la concertele mele
57.Pentru ca am mers la cinema impreuna
58.Pentru ca ma tii de mana
59.Pentru ca iti place Irlanda si vrei sa mergi cu mine acolo
60.Pentru ca mereu cand vin la tine,vrei sa mancam impreuna
61.Pentru ca ascltam muzica impreuna
62.Pentru ca esti deschis la orice
63.Pentru ca esti energic
64.Pentru ca "you never know de unde sare iepurele"
65.Pentru ca stii sa faci mancare buna
66.Pentru ca tu spui ca totul se rezolva
67.Pentru ca aproape in fiecare seara imi dai sms cu "noapte buna"
68.Pentru ca esti intens
69.Pentru ca stii sa iubesti
70.Pentru ca am stat in fund ca doi homeless people,si am mancat shaorma,si am impartit o bere si o tigara
71.Pentru ca pot sa stau ore in sir sa te privesc
72.Pentru ca ma faci sa te doresc
73.Pentru ca stii sa mai joci "sticluta"
74.Pentru ca vezi mereu partea buna a lucrurilor
75.Pentru ca orice fac,tu spui ca e ok
76.Pentru ca adorm cu tine in fiecare noapte
77.Pentru ca ma sustii
78.Pentru ca ajuti oamenii
79.Pentru ca nu ti-a pasat ca sunt mai mica
80.Pentru ca ai venit in seara aia in ceainaria de la Act
81.Pentru ca ma cunosti si simti daca sunt suparata
82.Pentru ca suntem amandoi
83.Pentru ca stii ca sunt a ta
84.Pentru ca stii ca nu te mint
85.Pentru ca stii cat de mult tin la tine
86.Pentru ca mi-ai zis ca iti sunt draga
87.Pentru ca imi zici "mandro"
88.Pentru ca imi povestesti multe
89.Pentru ca de cate ori te sun,niciodata nu te deranjez
90.Pentru ca m-ai sarutat ore intregi,in Green Hours
91.Pentru ca e vara,si nu-mi pasa cat de cald e,daca sunt cu tine
92.Pentru ca ma faci sa uit orice e mai putin placut
93.Pentru ca nu ma lasi singura
94.Pentru ca m-ai facut sa trec peste tot ce e greu
95.Pentru ca-mi esti inspiratie
96.Pentru ca-mi este cel mai bun prieten
97.Pentru ca nu faci comparatii intre mine si altcineva
98.Pentru ca tu crezi in mine
99.Pentru ca bei vin rosu cu mine
100.Pentru ca existi.


Te iubesc.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta