Eu+Tu=Love zise cineva

I'll follow you and make a heaven out of hell, and I'll die by your hand which I love so well.
W.Shakespeare


Uneori e greu sa ma tin dupa tine.
Esti prea rapid pentru mine...eu iubesc incet.
Ma trezesc gandindu-ma la tine,din senin,
Ma trezesc dorindu-mi sa te am langa mine.
Ma trezesc fara tine,aproape in toate diminetile,si doare.
Ma trezesc intr-o camera goala,desi plina de amintirile mele...

Merg pe strada,si sper sa te intalnesc.
Merg pe strada si vreau sa te vad.
Merg pe strada si sper sa ma suni sa ne vedem..
Merg pe strada si imi dau seama ca lucrurile zilnice sunt mult mai aproape decat mine.

Ajung inapoi in camera... nu esti.
Ajung inapoi in mintea mea,esti vag.
Ajung in mintea ta,nu sunt.

Eu am nevoie de aceeasi inaltime in pasiune.
Asa cum am pasiunea de a te iubi...stii,esti rece iar eu am nevoie,nevoie sa-mi zici ceva,sa ma vezi,sa exist mai mult.
Nu stiu sa ma astept,am nevoie sa faci ceva,fiindca eu nu mai fac.
Am nevoie sa simt ca ma iubesti,asa cum o fac eu pentru tine.
Poate asta inseamna ca am nevoie de atentie...dar am nevoie,de atentia ta.
Am nevoie sa stii ce sa faci atunci cand plang.

Nu-ti este pe plac,eu nu silesc nimic.
Este mult prea mult ce-ti cer cateodata,sau poate tot timpul.
Dar imi promit ca nu o voi mai face.

Cu bine,si-atat.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta