Recenzie de 18 ani. (acum am 19 ani si o luna)


Sa vedem cum a fost anul acesta pentru mine :

In Mai : Am devenit majora,am avut o petrecere cu peste 80 de invitati,tortul meu a fost cu o poza cu mine si cainele meu.Eram cu tine de aprox. 3 luni. Incepusem sa te iubesc,cu adevarat.Si studiam pentru examene.

In Iunie : Am terminat scoala,si a venit o vacanta plina...de oameni,locuri noi,lucruri noi pe care nu le mai facusem. De fapt nu am asteptat sa se termine vacanta,pe 15 iunie eram in Vama Veche cu Ana unde a fost vorba "ce se petrece in Vama,ramane in Vama". Apoi am plecat prin tara,sa vad Sibiul,Clujul,Sighisoara...si alte locuri,printre care casa lui Bacovia si a lui Liviu Rebreanu. Te iubeam,din ce in ce mai mult.

In Iulie : Deja iti dadeam usor 100 de motive sa te iubesc,deja era vara,mi-era dor de Paris si de strazile lui aglomerate in stil elegant. Vroiam sa plec cat mai mult si cat mai des sa imi gasesc un loc.Am facut dragoste pe malul lacului,am privit stelele,si am stat la foc,si in cort cu tine si chitara mea neagra.

In August : Am mai cantat,am mai iesit,dar mi-au plecat prietenele in Olanda.La lalele...ce tampenie,ma simtem abandonata,dar fericita pentru ele. Incepusem sa ma gandesc la tine cu adevarat si ceva mai mult decat la o iubire de-o vara.

In Septembrie : Ajunsese toamna,iar eu imi aminteam de zilele de vara si de vacanta.Cu noi a fost ceva cam apasator atunci,desi mie imi place toamna,dar inca era prea cald,si ai plecat fara mine.Am asteptat frunzele cu amprentele lor cu tot.Incepusem clasa a XII-a. Nu-mi venea sa cred.

In Octombrie : Am cunoscut un catelus foarte dragut,intr-o curte de langa scoala unde mai fumam cu Ana cateodata. Deja era mai frig afara,tot cu tine eram.

In Noiembrie : Acelasi festival de folk din Braila,cam rapid trecut prin el.Eram prin Germania,prin Heidelberg,un oras absolut superb. Au fost cateva zile,nu minunate,dar am apucat sa ma distrez putin,insa nu vroiam decat sa ajung acasa. Am stat la Crown Plaza...un hotel absolut minunat. Desi am fost cam molesita in luna asta. Imi luam "la revedere" de la toamna..

In Decembrie : Am avut multa nevoie de liniste,nu aveam parte.Aveam sete de liniste si de singuratate,dar de atentie din partea ta. A venit si Craciunul. L-am simtit mai putin ca in alti ani...cine stie de ce...Am plecat cu tine in munti.

In Ianuarie : Anul nou ne-a prins afara cu toti,in munti unde nu era nimeni,decat paraul si stele cazatoare,a da,si frigul,aveam neovoie de zapada,multa! Desi am inceput sa nu mai fim asa apropiati,ne descurcam.

In Februarie : Faceam un an de cand eram impreuna. In Februarie ne-am cunoscut.M-ai cerut de logondica.(iar mie mi s-a fixat ideea,dar e ciudat pentru tine..."femeile astea")

In Martie : A fost ceva putin aiurea,incepeam sa imi dau seama cum se duce scoala,cum am crescut...

In Aprilie : Era mai bine cu noi,ceva mai  bine,am inceput sa studiez la vioara...

In Mai : Deja terminam. de 1 Mai vroiam sa merg la mare,dar nici anul acesta n-am ajuns...M-am imbatat prima oara la ziua mea,a fost absolut genial! Pene,lume multa si frumoasa. Am decis ca anul a fost bun. Desi...am avut Gaudeamus-ul. Togi,si robe,Balul de absolvire...despartiri de colegi. Nu stiu daca atat de dureros.Sau,cine stie? poate...

acum in Iunie : Ma distrez. Dau BAC-ul si plec,plec sa ma iubeasca marea. te iubesc,dar parca de la tine nu mai este aceiasi pasiune,e pacat ca tine asa putin...nu mai e ca la inceput,cel putin...parca e ca in povestile "Dragostea dureaza 3 luni"... te iubesc,oricum. (astept sa mergem la mare)

Sa vedem,sa simtim sa speram...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta