Prefata la NOI + volumul 2


Ma dor si  mainile din mine.
Si mintile,ma dor.
Dar si inima ma "dor"
Caci inima nu doare,stim prea bine.
Mi-e dor de tine.

Mi-e dor de viata din tine,
De stropul din noi,care cand...
Cand s-a vazut pe Pamant,i-a trebuit Soare
Si vant
Si ploaie.
Si bine,mult bine.

Ma doare sa dor .
Iar fara de durere,n-ar mai fi
Iar fara de dor,nu s-ar mai povesti,
Iar fara de noi,e ca si cum...
Am zice basme ,goi.

Goi,precum eram asa cand ne-am nascut.
Da ! noi pe noi.
Cand ne-am avut.
In prima parte a primului sarut,
In prefata cartii " NOI"

In primul capitol,
te indragosteai.
iti vedeai un idol,
din "rai"

In al doilea deja vorbeai
Multe,vorbeai,vorbeai,vorbeai...

In al treilea nu te-am mai gasit.
Pur si simplu,nu mai erai.
Nici in pagini,nicaieri.
Intre cuvinte,poate,uneori,cateodata.
M-ai ametit.


Iar in al patrulea...te-ai intors din drum.
Dar,stai.
Casa e goala...
E alt volum.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta