Daca (Mi)-as sti! limita,m-as limita ?

 Mi se intampla uneori sa nu-mi gasesc scarile pe care sa urc,iar uitandu-ma in jos nu le vad nici pe cele de coborare.
Practic stau atarnata in picioare pe o scara.
Poate e confortabil,doar la gandul ca nu am cazut.sau poate ca e scara mea.

In fine,uneori incerc sa o construiesc. Imi reuseste,dar alteori nu .
In general gandurile-mi fug in zeci de mii de parti si ma deranjeaza faptul ca-mi pun prea multe intrebari. E rau,groaznic uneori chiar groaznic de frumos,si alteori nu pot sa adorm.

Tot ce scriu acum,incerc sa scriu cu ochii inchisi.
cunosc prea bine tastatura,si cand cred ca am gresit,deschid ochii si ii inchid apoi.

Trec zilele pe langa mine,si  aproape am impresia ca stau,ca ma ingrop in amintiri ce vin precum valurile pe tarm,cand marea este foarte agitata. Mai in fiecare seara ma doare capul,iar gandul de ziua de maine incepe,ma sperie,desi nu o constientizez. As vrea sa tin timpul in loc,sau sa-l dau inapoi,sa repar ce gresesc.

Am tendita sa uit.

Am tendinta sa nu stiu ce vreau sa cant sau sa nu vreau sa cant ce stiu,si poate sa cant ce nu stiu si vreau sa aflu. Sunt atat de tulburata de trecut,incat ma macina ca nu pot face magia in care toata lumea sa fie fericita.
Ma intreb cata viata am,si daca  as sti limita,m-as limita ? sau m-ar limita viata ?

Traiesc atat de putin in comparatie cu o testoasa.
Vreau sa traiesc mai mult si sa vad mai mult,sa stiu mai mult. Vreau sa plec sa vad cam  tot ce-mi doresc. Vreau sa iubesc,mai intens si mai intens ,incat sa uit cum e sa nu iubesti.
Ma uit la tine si nu stiu sigur ce sa-ti zic.
Ma saruti asa frumos,si uneori esti suparat sau glumet sau nu te cunosc,sau sunt eu prea obosita.

O iau razna.

"I will be there,I will be there"

Here we go again all the way from the start.

Incerc sa ma caut,si tind sa cred ca e varsta. Sau nestiinta,sau necunoasterea sau ,sau ,sau.

Vreau sa cant mai multor oameni,


brb

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta