Jurnal 1


Ce bine ca am febra !mi-am mai incalzit sufletul.

Umbrele mele merg cu mine peste tot,chiar si noaptea.
Mai ales cand sunt luminate de luna.

Azi ma trezesc cu amintiri si invat pe altii sa nu se agate de rau,iar eu incerc sa ma accept asa cum sunt. Vulnerabila,sensibila si prea tanara pentru lumea asta, sau asa am fost crescuta,un copilas mai mare...ma pot scuza ca si Mozart se spune ca era lafel..
Nu-mi iese sa compun,caci nu stiu despre ce sa scriu prima oara...
Am inteles ca oamenii nu vor sa asculte probleme,in schimb,arta-mi reflecta starile mult prea avansate intr-o tristete vehementa.
Poate si starea de raceala se adauga..

Mi-e tare dor de tata.
Mi-e dor de tata de dinainte sa ma mut de acasa,..cam de cativa ani.
Ma macina ca nu mai sunt fetita lui.
si are grija sa-mi aminteasca asta,mereu.
Ma doare


Mi-e dor de mama,desi pe ea o vad mai des.

Mi-e dor de caine,mi-e foarte dor de el.

Mi-e dor de mamaia Ana.
Si de toti ce-au trecut in nefiinta.

Mi-e dor de multe lucruri

Mi-e dor sa fie frumos,si sa simt ca am increderea in bine.
Acum o mai pastrez ,doar asa, in aparenta,desi in ceilalti cred si in mine nu.

Si totusi dorul acesta nu s-ar accentua asa,daca ar fi bine si frumos... nu?

Am facut bradul. E frumos,insa e atat de rau Craciunul asta cu mine,nu ma lasa deloc in pace.
Mie-mi placea Craciunul...
poate ca-mi placea pentru ca mergeam la tara,si mergeam cu colindul...

si asta cu colindul : eram mica ,si colindam cu ceilalti copii mai mici/de varsta mea/ putin mai mari.,iar in spatele nostru,erau cei mai mari din sat,aveau grija de noi.

mai tarziu,mergem prin sat si eu ,dar in spatele copiiilor, cu cei mai mari...radeam si dadeam cu petarde,si aveam grija de cei mai mici...

Apoi...doar ii primeam,iar apoi..nu am mai fost.

Pe chipul meu se citesc cam toate starile de tristete pe care le-am avut.
Am imbatranit putin...si nu-mi gasesc e-ul....
si ajung sa ma contrazic ,ori sunt prea tanara,ori am imbatranit putin.

Mi-e tare frica de viata.
Am auzit ca e rea,si imi demonstreaza in fiecare zi .cate putin...
Dar ,eu am incredere ca e buna...
si iar, sunt prea firava cu mine,in schimb,celorlati,le sunt de fier.
Ascult pentru prima data un intreg album Nouvelle Vague
Ma lasa sa scriu,



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta