Corzile tale,sa fie vocale.


Grait-am catre tine,draga-mi iubire de-o viata
nu de-o vara.
Intre mine si tine,nu e o iubire de-o vara .
Intre noi e o iubire de-o viata,si-apoi o dragoste de-o moarte vie.

Ce stiu ei ce-nseamna sa simti fiecare vibratie cu tot corpul ?!
Ce stiu ei cand tremuram impreuna ?
Poate prin intermediul amorului sa mai simta ceva,putin,din placerea pe care o simtim impreuna aproape-n fiecare zi,daca nu chiar in fiecare seara,ba chiar dimineata,sau...noapte.

Ce stiu ei,de fapt, cum e pentru noi totul ?!
esti organism viu,si te simt.
Pentru ca uneori nu ai chef de mine.
Nu ma vrei.
Ai stari.
stiu ca ai.
Esti viu.


asta am facut si cu oamenii din jur,i-am simtit.
Am incercat sa-i iubesc ca pe tine,sa ii iubesc.
Si poate uneori te-am uitat,si iarta-ma
iarta-mi nestiinta si poate inconstienta !
stiu ca imi platesti cu aceeasi moneda
daca uit.
si tu uiti.

pentru ca te tradez,cand uit.
poate esti geloasa.
ce zici?
crezi ?!
of !
tu taci si vorbesti doar cand vreau eu.
Nu-mi place sa detin tot controlul ...simt nevoia de uman,
Intotdeauna ai dormit langa mine,langa pat.
Intotdeauna.
Insa unirea degetelor mele cu abanosul limbii tale ma face sa tremur, sa plang, sa rad,sa fiu.
Cumva e un sarut continuu,si parca din ce in ce mai aprins,
Cumva te tin in brate.
Te vreau,cu disperare cand nu te am,
Stiu ca esti acolo cand sunt.

poate d-aia nu pot sa mai am nimic.
poate tu esti tot.
poate e mai bine asa.
poate..
poate nu sunt chiar singura.
si poate cand o sa mor...
nu o sa te dea nimanui.
desi...
of, nefiinta mea fiinta,tu traiesti mai mult decat mine,si ma incredintez tie,sa ma dau si sa traiesc prin tine.
ca acum.

of , cat as vrea sa fie corp uman.
uita-te la noi,am fi perfectul impreuna.
tu , umanul !
Imagineaza-ti sa fie omul.
Tu,omul din lemn transformat,intr-o noapte.
Tu..sa ma trezesti in fiecare dimineata.
sau sa ma trezesc si sa cantam impreuna.
sa ma iei si tu pe mine in brate.

iar corzile tale
sa fie...vocale.

sa simt.
nu doar armonia sau melodia.
sa simt.
dar imagineaza-ti cum am face dragoste.

sau... cum ne-am privi.
of !
te iubesc si tot te-as mai iubi !





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta