Despre una, despre alta , și ceva mulțumiri.


Copacii din fața geamului meu, sunt gălbui, roșiatici...încă puțin verzi pe alocuri.
Normal, e toamnă, nimic ciudat, însă zilele trecute, mergând la serviciu cu taxiul, zăresc parcul Titan, de pe Podul cu Lacuri. Boom ! Realizez că eu nu mă bucur deloc de această toamnă și de culorile ei. Ce urât ! Să mă vezi,cum am rămas cu privireaa ațintită la pasările de pe lac.
Într-adevar, viața nu e făcută doar din a te duce la serviciu, din a repeta, din lucrurile aceastea serioase. La sfârșitul zilei, e bine să te bucuri de ceva, orice.
În fine, ideea de azi era să scriu, n-am mai scris de ceva vreme.
Tot m-am împiedicat de mici impedimente mari.
Am tendința / de a-mi minimaliza suferința.
M-am trezit liberă, liberă de orice.
Am realizat, la 23 de ani și 5 luni, că sunt un om liber și puternic. E tare să faci asta.
M-am trezit pe la ora patru jumătate, dimineața, o oră corectă pentru oamenii anxioși, ca mine.
O oră, ciudata, de-o liniște apăsătoare.
M-am trezit pentru că la ora aia, prietenul meu iese din tura de noapte. Ne-am certat zilele trecute, nimic ciudat într-o relație. Ne-am certat. E normal să existe și certuri, însă mi-am dat seama, când m-am trezit, că durerea mea din piept, îmi arăta că mai am ceva de rezolvat.
Zis și făcut.  Pe la cinci fără ceva, mi-am sunat consortul, să-l aud puțin.
În încheierea discuției, am ajuns la concluzia că sunt ok, și ne iubim.
Cum ziceam, m-am trezit liberă, iar sentimentul acesta, adunat cu multe alte sentimente, precum cele de la ultimele trei concerte de vineri încoace, m-a copleșit. Am plâns.
E uimitor să ai libertate. Mi-am dat libertatea sau mi-am câștigat-o,


Sunt tânără, iar viața mea e abia la început.
Observ din ce în ce mai des, că multe din dorințe mi s-au îndeplinit, neavând un ghid divin, ci, mai degrabă, un ghid interior.

Recomand, lucrul cu persoana ta, și acum, îmi recomand să  mă duc la magazin să cumpăr mâncare, și mie și iepurilor mei.
Ieri mi-am revăzut cățelul, iar acum, tată, dacă citești pe aici, să știi că te iubesc și mă bucur că vorbim. Cred că ne face mai bine amândurora.

Sunt un om liber și iubesc viața !

În altă ordine de idei,
Mulțumesc Emei, că mă călăuzește.

Măd, că ești tu.
Cățelului Toto
Iepurii - Didina și Petrică
Colegilor de apartament (Suzi Q - lav lav, Feras, Noma)
Luna Amară, mi-au făcut foarte bine concertele alături de voi .
Prietenei mele, Camelia.
Părinților , că mi-au dat viață (și altele)
Viorii mele, deoarece îmi este mereu alături.
Ricky ( cu care nu am mai vorbit de mult )
Trupei Zaibăr
Light Quartet
Publicului de la concerte
și nu în ultimul rând, mie, pentru că încă exist, și mă felicit pentru tot ceea ce fac.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta