Scrisoare de ramas bun

Dragul meu,

" da, sunt suparata, dar probabil o sa-mi treaca foarte repede.
Te rog,sa ai grija ca Ion sa  ajunga intr-o casa iubitoare si sa fie mai mult tinut in brate si poate mai bine ingrijit.
Nu am avut timp sa fac ordine, nici in lucruri nici in casa, banii o sa ti-i dea cineva din partea mea, iar lucrurile sunt intr-o punga.

te pup si te iubesc.
eu "
   



Dragul meu,

Ma uit din balconul nostru in zare... si vad atatea pasari care zboară , pe cer.
E frumos, nu ?
E frumos cand esti aici , si din balcon simt mirosul de tigari.
Ceea ce e ciudat, e ca ma deranjeaza uneori insa cand nu esti, tanjesc dupa el.

Ma uit beata in zare, am mai luat un calmant. Imi place sa adorm, nu vreau sa imi fie frica de nimic, vreau sa-mi simt vantul  si poate ca daca soarele nu ma mai arde atat o sa pot sa ma urc si sa zbor fara sa ma ard la picioare. Frige atat de tare bara aia de fier...
Frige si imi e frica de ea.
Mi-am imaginat streangul. E din cordonul de la halatul de baie...tine destul de bine.
Si oare, cine m-o salva ... ?
Eu , pe mine, de mine .

Daca ai intra pe usa, ti-as zice ca m-am vazut de partea celalalta a balustradei de la balcon si ca imi e frica.
Mi-e frica sa zbor. Dar asa as vrea sa am curajul.

Iti scriu aici sa ma salvezi, sa vii si sa ma prinzi, sau sa nu ma lasi sa zbor, caci am uitat ca nu am aripi,si daca m-arunc, ma sparg . Am mai vazut eu, mai de mult in Budapesta. Capul tipului care a cazut de la balcon, s-a spart precum un pepene cazut pe jos.
Sunt mare dar sunt atat de fragila.
Bietul, tu n-ai cum sa ma faci sa nu cad ?
Sau ce zici ? sa imi strig mie, sa ma trezesc din acest vis urat ?
Cand ?!
Eu vreau sa ma salveze cineva !
E vorba de atentie ?!
E doar un strigat de ajutor pe un blog in care-ti las scris, ca de-oi ajunge pana sa imi fur darul suprem si sa cad in gol , raman cu tine in restul vietii.

Nu ai de unde sa stii, as fi vrut sa simti. Dar nu ai de unde sa stii, poate nici nu te gandesti ca as face asta . Si daca nu vezi ca te-astept sa ma salvezi din propriile mele maini...ma simt singura.

Ma uit la tevile de gaz, de care vreau sa-mi atarn colierul....e si asta o posibilitate. Am lasat cheile  in cuier si sper sa vii sa ma salvezi.
Pisoiul e atat de bun cu mine, stii ce a facut ? cand plangeam a venit si a stat nas in nas cu mine , apoi a lins de pe fata ceva urme de la lacrimi. Probabil pentru ca erau sarate.

Nu pot sa-ti raspund caci altfel ar trebui sa te mint ca nu fac nimic.si poate m-as razgandi si n-as mai vrea sa-mi iau zborul.
Mi-ar placea sa ajung paaaaana in lacul morii si sa pot plana deasupra lui.

Atat de mult te-astept sa ma salvezi incat iti scriu continuu de teama sa fug din fata laptopului.
Mi-e rau sau mi-e greu. mi-e frica si imi cantaresc deciziile.
Nu stiu ce o sa se intample cu Ion, l-am luat si nu sunt aici pentru el , destul.
Mi-e frica sa ma duc pe balustrada de la balcon sa nu vina dupa mine. E ca si cum mi-as supune copilul sa vada asa ceva. Pe cat as putea sa descriu de frumos, pe atat de greu si dur apasa.
Daca ai stii cat de mult astept sa intre cheile tale in usa si sper sa nu te lase inima sa ma lasi sa imi iau viata.
Dar de unde sa stii ?
Nu pot sa iti raspund la telefon, sa par atat de patetica si sa crezi ca te conditionez. nu pot sa iti raspund sa-ti zic ca vreau sa mor.
Nu vreau sa crezi nimic.

M-am bucurat ca tata a fost fericit pentru ca am fost acolo. M-a luat de spate, prieteneste . Acolo la tara, eu am amintiri frumoase. dar pana si pe fantana din fata casei scrie APA REA.

Au trecut anii atat de repede iar mintea mea nu poate accepta sau concepe ca s-au dus. Nu traiesc in trecut, doar vreau sa accept trecerea lui.
Cui sa-i zic ? Terapeutei ,intr-adevar. Dar pana joi, e atat de mult timp...
Azi am fost la condus,  mi-a murit motorul de cateva ori , m-am suparat pe mine, ca nu inteleg mereu cum sa fac si nu vreau sa incurc pe nimeni .
Pisica-mi doarme in brate si eu astept sa vii, insa programul tau se termina abia la ora 5...
nu am nici o sansa ?
ar trebui sa scriu pana la 6  ?
sa iau somnifere si sa adorm fara sa-mi dau seama ...
Of de ce nu vii ? de ce nu-mi dai nici un mesaj in care sa imi zici ca vii si sa nu fac nimic ?

Sunt atat de bolanda, daca eu cred ca cineva in afara de mine ar putea actiona. Asta pentru ca nu vreau sa fiu singura. Nu vreau sa fiu nr 2 pe lista.

stii, ai ascultat vreodata Sting ?
uite, asculta
Sting - Fragile

 "Fragile"

If blood will flow when flesh and steel are one
Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away
But something in our minds will always stay
Perhaps this final act was meant
To clinch a lifetime's argument
That nothing comes from violence and nothing ever could
For all those born beneath an angry star
Lest we forget how fragile we are

On and on the rain will fall
Like tears from a star like tears from a star
On and on the rain will say
How fragile we are how fragile we are

On and on the rain will fall
Like tears from a star like tears from a star
On and on the rain will say
How fragile we are how fragile we are
How fragile we are how fragile we are

daca ar stii mama , ar plange, saracuta.
iar tata...la fel.

Passenger - Let Her Go
cred ca nu-mi mai merge nici internetul.
Oare pentru ca nu l-am platit la timp ... ?
Asa de tare m-a enervat aparatul ala de facturi, am zis ca il bat.
nu-mi scana deloc codul de bare.
de-acum nu mai stau, ca nici nu merge, nici muzica nu am.
ma afund in gandurile astea si o fac atat de silita de viata.

Stii , imi pare rau si de casa asta. e dezordonata, dar e a mea...asa cum pot o tin.
de ce nu vii mai repede, de ce nu vii ?
degeaba ma intreb, ca nu ai de unde sa stii. te cred. saracul de tine, habar n-aveai la ce te-ai inhamat cu noi...
oare crezi ca dorm ? ca ma joc cu Ion ?
ca fac prea multa drama ?
Nu doresc nimanui trairile mintii si sufletului meu.

Jason Mraz - Love is a Four Letter Word

si eu te iubesc.

SOS
cheama cineva ambulanta ?? mi se stinge lumanarea.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta