2 Mai - Vama Veche




1 Mai.
Am un dor de mare...mi-e dor de tot si toate.
Azi vreau sa merg pe nisip,si sa simt briza,sa se joace in parul meu.

Chiar si ieri,stateam sa imi fumez tigara,sa imi beau berea,alaturi de cativa prieteni,mai radeam...iar acelasi local cu o zi inainte era atat de plin...

Mi-e dor de marea pe care o stiu...
Si da...acum cateva luni,simteam acelasi dor de mare...
Anul viitor,pe vremea asta...voi fi la mare,cu prietenii mei.
Tren,chitari...rasete.
Mare.
Oglindeste pe maretul Soare! si e atat de frumos!
Din stanga,auzi rasete infundate,din spate se aude o chitara,in cealalta parte diverse voci,la departare parca aud Guns'n'Roses - Knoking' On Heavens Door...

E asa senin si liniste afara...
Ceea ce imi aminteste de Bach...
Si atat am avut de spus...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta