Fragil


Acum eu ce sa cred?...
M-a durut ce mi-ai spus.
Iti sunt alaturi si te fac sa razi.Si asta pentru ca tin la tine.
In schimb : ai facut sa ma doara.si nu vreau sa spun asta,dar intr-o zi,poate o sa ajungi la mine,o sa vezi ceea ce ti-am lasat inapoi.
O sa intelegi de ce.
"-Pauza! striga ea.
-Pai de ce?renunti?adica pleci?
-Da...nu stiu,nu mai vreau deocamdata...
-Aaaa,aha.
-Iti pasa?
Nu raspunse,doar isi muta privirea...
-Cu sau fara mine,tot acelasi lucru este!
Iar...isi muta privirea,fara a zice vreo vorba.
-Eu...plec.
-Bine,nu ti-am zis sa stai cu mine...oricum,ti-ai batut joc de mine.
[...M-a durut! fiindca stii ca eu nu as face asta...]
~...etc..."

E noapte,e tarziu...
De fapt...e dimineata si e devreme,ochii mi se inchid,iar mintea-mi fuge departe.

P.S. : La multi ani!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta