Cristalizat


"Spune-mi,ce spui cand nu mai e nimic de spus?..."
Si totusi acum nu mai stiu daca mai este ceva de spus...sau nu...minea uneori este tradatoare de suflet...apoi iti dai seama ca greseti.
Iti dai seama ca ai facut ceea ce poate nu trebuia sa faci...

Scormonesc pamantul cu un baston,poate imi gasesc linistea...

Rauri curg din cristalele ce le port mereu...pentru a vedea lumea...In interiorul meu este fiara captiva ce se hraneste cu gandurile mele!
Intoarce-te...oricum ar fi...

Dar de fapt...daca ma gandesc...nu ai de ce sa te intorci...
Nu ma vrei...
Mi-e frig,si e intuneric,iar eu in acest paradis cu lumini stinse,imi strig izgonirea!
Nedrept!...

Si totusi,nu vreau sa ma gandesc...
Imi lipsesti...

Si da,ma doare...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta