minutioasa la cererea creierului.

Pe la toti nebunii lumii, te-am gasit acasa,
Minte-ntoarsa,pe dos,scoasa pe sus si facuta-n sul gramada.
Pentr-un os din carapace
scos,pe alocuri fioros,dintr-un albatros
uscat
Ce-n viata ta nu te-a scapat.
Pe jos.

Si Dormi,copile-mi drag,
dormi ca pasarea maiastra,ce-n noapte-ti canta ziua-n glastra.

Da ! Dormi,
si vezi-ti de tot pamantul de zburat,pe de-asupra adunat
de mere ,si gutui,de umbrele nimanui
de orase far' de case,
Oameni cu gust de matase.
Cu vieti atarnate-n cuie,
in cafeaua amaruie.

De tine,te plimbi agale,
peste strada cea pustie
 ...imbracat in multe zale

De noi ce umblam hai-hui...
Suntem noi,ai nimanui.







Spune-mi ,Doamne...
Spune-mi Domn !


Spune-mi mie,cine esti,ca sa-ti spun cum imi zambesti.
Spune-mi,Doamne...
Spune-mi Domn ,


caci eu sunt acum mai bun.

Spune-mi!
Spune !


Spun...spun...spun.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta