poema 21

Azi renasc,si zambesc privind la cer,
Muzica-mi este ser,daruindu-mi viata ca eu sa traiesc printre bogatii-sarmani,
ce nu-si vad ochii-n fapte,
iar eu azi...
Am 21 de ani.

Azi imi scriu ce-mi gandesc,
spus
Intr-un sicriu ,virtual
Ma amenint cu ganduri desarte
Cu sperante vii si timpuri moarte
intre zori de-apus.

Azi imi spun ca te iubesc ,precum cerul -
Sarea si norii - marea.


Azi privesc la stele,printre picaturi
din ploaie,si prin ele,privesc la verdele intens...
ce curge siroaie,pe-alaturi de pasari ce vrajesc in noapte,pasi de departe.

Azi merg mai aproape,si tac urland in delir de soapte.
Azi alerg ,visez si zbor
cu tot si cu toate-n cor,de tine sa plec si s-ajung  ,
de tine sa mor.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta