Te diminutivez

Si-ntr-o carte te-am citit,
printre pagini
ce-mi zambeau si te vedeam
stand acolo falnic,
Ca un om,
Si-imi tot ziceau...  :
De vrute si nevrute,si-mi placea cum ma priveau..

Imi placea sa te aud,
Cum prin vorbele-ti mai bune
Erau multe adevararuri
Spuse-n soapte mai nocturne
Si-n atingeri de clestar,
Si-n priviri de catifea,
Si tot prin inima mea,
m-ai facut sa caut,sa gandesc,si mai apoi
Sa te... citesc.
Ca pe-o aventura-n dar.
Biata-mi minte,
in zadar se straduieste sa te uite,
scump iubite,caci
acum ce-mi faci ,sa scriu, versuri pe un potpuriu,
al vietii mele .
Prea cuminte.
Prea cuminte stau,far' de sarutarile-ti mulate,
pe-ale mele buze,uneori uscate.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta