Tinder - virtual tenderness ?

" Everyone is broken around here "

Imi dau seama de oameni, dupa privire,dupa cum scriu/vorbesc,ii citesc si stiu ce sunt.

Sufletul meu s-a spart in mii si milioane de cioburi,dispersate in tot universul.



Cautam sa ne repare ceilalti si strigam dupa ajutor dand upload unei poze de profil.
Cautam sa uitam cat mai repede de tot si sa ne facem amintiri noi.

Trece timpul,oh si trece atat de repede precum il vad in clepsidra de pe vechiul birou de acasa,si nici macar in ea nu pot da timpul inapoi,caci chiar de o intorc,nisipul nu se mai aseaza lafel,si fiecare fir de-al lui este in alta parte acum.

 Ceva  mi-a jefuit sufletul si a aruncat cu el atat de departe,lasand un gol greu,in care este vid..cumva de aceea nu mai pot respira.

Pot sa repar,va repar pe toti,insa eu nu sunt atat de impartita,iar piesele mele sunt stricate,nu gasesc un ceasornicar sa-mi repare inima,si nici un chirurg nu m-ar ajuta,
As avea nevoie de ochi noi, poate doi,nu doar unul,caci am orbit de durere.
As avea nevoie de umeri,caci ai mei au ruginit de lacrimile lor.

As avea nevoie de atatia doctori sa ma repare.

brb,am o compatibilitate.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta