Ai emotii ??

" insa vreau sa te intreb ceva... tu nu ai emotii ? asa cand canti sau razi ?... "

 Emotie... ?!
prea multa
Ajung sa mor incet,iar.
nu stiu pe unde sa plec si pe unde sa ma intorc. ma caut sa fiu bine si sa uit tot ce nu a fost asa.
caut sa nu mai plang si sa tin in mine, insa ma mint ca e bine, iar.

nu pot sa vorbesc deschis. cumva mintea mi se blocheaza iar, si nici sa ma uit la ce scriu aici nu pot, vad doar inelul din frunze
si tac si ascult muzica deprimanta
am nevoie de tot ce-nseamna dovezi d'amor

poate sunt secata de lumina mea si poate lacrimile s-au evaporat prea repede de la atata caldura.
mi-e dor sa vorbesc despre tot ce-mi face rau
si despre tot ce ma vaneaza
inclusiv de mine
 mi-e dor sa vorbesc de mine
mi-e dor sa traiesc prin mine, si sa nu mai plang, de asta mi-e dor
sa tac si sa rad, poate chiar sa zambesc mult.
sa nu mai moara nimeni si nimeni sa nu fie nemultumit.
poate mi-e dor sa fiu copil dar de fapt...
mi-e dor ca tu sa nu existi.

mi-e dor sa nu plang gandindu-ma ca nu sunt de ajuns si poate ca totul e o minciuna,inclusiv viata mea, chiar parul meu e o minciuna.
el nu e albastru, nu e natural
mint ca e albastru.
el e saten...
e saten deschis
nici nu mai stiu ce culoare are el
atat am avut nevoie sa fiu altcineva continuu...sa uit de ce a fost rau,
sa ard.
cu vopsea
sa ard cu decolorant
sa tund sa schimb.
sa ma omor de cine eram
sa ma omor, continuu.

ma duc si habar n-ai cat de repede.
e din ce in ce mai greu sa ma mentin fericita.
sunt dependenta de viata.
fara viata nu pot sa traiesc.
e atat de ciudat cum pot sa fiu dependenta de ceva ce imi face atat de mult rau
si in schimb, nici n-as vedea cat e de rau daca n-as exista.
viata,
sa mori si sa n-ai parte de ea.
e penibil
ma doare capul atat de des incat nu mai stiu cand nu ma doare.
tac .
intotdeauna rad si tac. da.
poate asta fac.
mi-e dor sa fac asta ,fara sa mint.
mi-e dor de mine si de noi
mi-e dor sa cant si sa ma indragostesc
si nu mai e nimic.
iar sufletul meu e atat de secat.
e mare si secat .
e un loc vid in care totul e gol
e nimic.
e singur
iar eu, ma rog la mine ca in Tine nu cred.
ia-ma de aici,
ia-ma si du-ma departe.
sa nu mai stie nimeni nimic.

Mi-e frica de nimic.

te rog,
aprinde-mi repede o lumanare !!!

ambulanta nu are cand sa mai vina.
insa vino tu...vino tu !






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta