Gem,Dulceață



Stii, iti ziceam de supra-relatie.
 O avem.
Visez ca ma tii in brate cand nu esti langa mine, adorm asa. 
Stii, cand ne luam de mana si iti strang mana, e un fel de a-ti zice ca te ador.
Uneori, pare ca-mi scriu un jurnal copilaresc, despre noi.
Mintea mea s-a abonat la mintea ta. 
Cam cat de bine e sa te iubesc ? 
* great minds fuck each other  *




In ritmul nostru
Te legeni, si ma dansezi
Pe strazi, 
Pe banci, inflorate de iubire
Si poate eroticul din vocea ta.
Poate iubirea din ochii tai, sau 
Poate beat-ul inimii tale.
Am cantat  dupa ritmul tau
Imi place cand imi zici sa cant.
Iti cant, ma faci sa cant cand vrei, si cum vrei.
Stii asta, stii ca atunci cand ma atingi, 
I drop the bass, si ma transform in acel lucru al tau.
Total al tau.
Respir asa sacadat...
Ma ai, cu totul.
Stii ca ma ai.
Stii cum sa ma ai. 

Ma stii,instinctiv ma stii.
Toata.
Gem.
Dulceata.
Si dintr-o data nu mai respir, 
Ma arcuiesc.
 [...]

Imi amorteste mintea,
 - ramane suspendata in privirile nostre
...iar corpul meu,in mainile tale.

sunt a ta.

Iti ascultam playlistul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta