Vad nu văd

Pentru ca m-am saturat de totii prostii lumii, pe care ii accept sa traiasca.
Golurile de aer ale vietii
Unde dracului sa va duceti ?
Si asta doar pentru ca niciodata nu ai fost multumita si de 17 sni indrugi ca eu nu fsc destul.
Stii ce ?! 
La ora asta puteam sa dorm, sa visez si maine sa ma trezesc dorindu-mi sa cant si sa fac bine, insa ai considerat frustrarea ta mai mare si mai importanta.
Intotdeauna m-ai santajat.
Intotdeauna a trebuit sa indur amenintarile cu spitalul.
Gresesc cand iti spun lucruri, pentru ca, precum un om, mi le intorci si ma ataci cu ele.
Mi-e sila de ce-mi faci si de pumnii primiti de scalpul meu.
Mi-e greata.
Mi-e greu sa te multumesc continuu.
Mi-e imposibil.
Intotdeauna.
Vei avea o multumire , poate dupa ce mor, si nici atunci, pentru ca nu am studiat destul.
De ce nu poti sa taci ...?
E asa usor sa ma distrugi, incat nici nu realizezi vreodata ce se intampla cu mine si cum frustrarile mele reprimate, dor al dracului de rau.
Imposibila agresivitate omeneasca, de oprit e imposibila. 
O vezi, si te miri ca o nestiutoare.
Intotdeauna ai facut asa, intotdeauna a trebuit sa te multumesc si sa te vad implinita, si eu ?!
Eu ce, eu mor si ma consum pe zi ce trece, pe cand tu ti-ai dat rautatea pe mine.
Ce bine e sa preiau...
Asa, sfasie-ma si mira-te ca nu vreau sa te vad.
Pleaca si te rog, lasa-ma. 
Realizez cuvintele " daca nu esti tu, e mai bine "
Dor al dracului de rau. 
Mereu le aud, apoi, te lauzi " ce spectacole frumoase "
Da...
E bine asa.
Stii ce e inauntrul meu de fiecare data cand faci asta ?
Scrum.
Ard si este scrum.
Fumul il fsc si singura, fumand excesiv.
Oh, da, ma expun, si ce-ti pasa ?
Sa nu ma stie lumea.
Taie-mi dragul de cantat.
Ma doare mana de la pumnii dati !
Ce stiti despre raul provocat ?! 
Voi...stiti ca eu sunt de vina.
Mai bine muream, atunci cand trebuia.
Si acum imi zic, " taci ca mai e si el, care tine la tine, proasto ! "
Da, asa este.
Iarta-ma tu, eu ma expun,iarta-mi bipolaritatea.
Iarta-mi nevoia de a te vedea, am nevoie de liniste.
Stiam ca mi-e rau, si stiu in continuare.
Atat imi doresc sa fug, ma simt ca un copil adolescent, in rebeliunea aia prosteasca , si nu are cum sa fuga.
De ce nu va opriti din nemultumiri ??!
In schimb, da, e vina mea ca ascult, ca nu sunt ignoranta.
E vina mea ca preiau, e vina mea ca te enervez, e vina mea ca sunt cum sunt, insa :
E vina voastra ca traiesc
E vina voastra cs ma consum
E vina voastra ca sunteti nemultumiti
E vina voastra ca ...
Dar e vina mea, ca mu am curaj.
Anuland totul cu mine, iti spun : 
Gata, te implor, ca o sa mor ...
Iar un prieten mi-a zis " sper sa bei, ca stiu ca e ochei "
Eu ...sper sa dorm, undeva.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta