ai nevoie de invitatie speciala ?

Te invit la mine,
am o sticlă de alcool și o țigară bună.
Nici nu mă știi și nici n-ai nevoie,
Promit să fiu eu aia care-ți mângâie mintea.
Doar citește,deschide-te și imaginează-ți ce-ți scriu.

ce bine că ai venit,
m-am dat cu parfumul tău preferat, îți dau haina jos și m-am apropiat de tine.
Port o rochie, simplă, din mătase, cu un decolteu, nu foarte adâncit, însă atat cât să îți permită să mă mai privești în ochi. 
îți place rochia asta, pe care acum o atingi, pentru că m-am apropiat mai mult de tine. Mâna mea stângă este pe obrazul tău, mă ridic ușor în vârfurile picioarelor ca să te sarut în colțul buzelor.
nu am sutien, așa poți să-mi simți sânii atingându-ți pieptul.
total nevinovat, nu ? 
Te iau de mana dreaptă și te duc în cameră,aici am aprins ceva lumânări, 
știam că o să vii. 
te așezi pe pat,
îți ofer un pahar cu licoare și îți aprind o țigară. 
mă așez în fața ta, fumând și ne uităm ochi în ochi, continuu. 
Te dezbrac din privire, iar instinctiv,mă apropii puțin lângă tine.
 mâna mea dreaptă îți deface nasturii de la cămașă, dilatându-ți pupilele.
Ușor, vin și te sărut pe gât în timp ce te dezbrac mai mult iar mâna mea stângă se joacă în părul tău. 
Ți-am dat jos cămașa, dar și pantalonii tăi îmi plac, cureaua stă mult mai bine desfăcută, plus că vreau să-ți testez fermoarul. 
Dar da, pantalonii tăi arată mai bine pe podeaua mea.
hainele tale nu-și au locul pe tine, când ești aici.
Te întind pe pat și vin peste tine. 
 buzele mele îți sărută corpul, milimetric, 
simți cum respir peste abdomenul tău,în timp ce buzele mele te dezmierd. 
Înainte să te descopăr, vin în dreptul buzelor tale și ne sărutăm, încet, încet iar apoi din ce în ce mai intens. Buzele tale sunt ca vinul bun, ador să mă îmbăt de la ele.
și da, nu port nimic pe sub rochia mea de mătase. 
mâinile tale simt spatele meu, se plimbă pe șolduri apoi pe fese.
te vreau, cu totul
și mai vreau ceva,
vreau să mă gust de pe degetele tale.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta