"Doar a ta..." ai spus ca suna frumos...




"Mai am un singur fum,si-un gand..."



Acest sentiment de iubire...pura ce il tin in inima mea,pentru tine,alearga mai repede decat orice rau sau ocean...
Atat de mult as vrea sa poti vedea ce vad eu in tine...daca ai putea sa ma tii in brate,atunci poate ai simti dragostea mea pentru tine...
...dragostea mea ce arde cu o flacara destul de puternica incat sa ramana mereu aceiasi...

daca ai putea sa-mi auzi bataia inimii,poate ai intelege limbajul iubirii care-mi vorbeste...daca ai putea sa ma saruti,poate ai simti gustul dulce al dragostei mele pentru tine...

sau doar daca te-ai uita in ochii mei...
fereastra catre sufletul meu...

atunci ai stii ca nu este o minciuna...!

Iti ador vocea,pot sta doar sa te ascult,in putinul timp al eternitatii...si ma intreb,daca sunt...

"Nemuritor si rece..."

...Acum ninge... si nu stiu,dar vreau sa tina lafel ca scurta eternitate...ca aceiasi visare,ce nu tine doar o fractiune de secunda,


asa cum eu te iubesc...fara sa stiu,fara sa imi dau seama,m-am lasat purtata ca de vant...


Mi-e dor de tine...si sunt doar a ta,nu doar pentru ca suna frumos...


Dar pana atunci cand te vei intoarce iti spun doar ...
" Noapte buna,sa visezi frumos..."


3.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta