Ultima iarna,prin ultimele ganduri...




"...Dar jos aici între morminte
Ce-mi umple sufletul cu dor,
Aştept să mă răpească moartea
Sunt şi al ei, sunt muritor..."
- Fragment din "Asculta linistea..." Alexandru Nistiriuc
~Sa spunem doar,ca sunt mult prea lasa sa continui...
...din mintea mea aud diverse voci,care imi pun intrebari,iar eu le raspund.
-"De ce?"
-"Pur si simplu,sunt lasa..."
-"Dar totusi,de ce?"
-"Si eu ma intreb mereu acelasi lucru..."
-"Ce?"
-"De ce..."
-"Oare ai motive?"
-"Probabil ca am..."
-"Care motive?"
-"Nu le pot deduce acum,poate mai tarziu."
-"Dar daca o sa fie prea tarziu?"
-"Niciodata nu este prea tarziu!"
-"O sa iti fie dor?"
-"Mie da,lor nu stiu."
-"Oare esti egoista?"
-"Oare sunt...? Poate."
-"Nu intelegi nimic?"
-"Nimic din ceea ce ar trebui."
-"Iti este frica?"
-"Da."
-"Atunci,de ce o faci?"
-"Ca sa imi inving frica."
-"Trebuie sa o invingi?"
-"Eu asa cred."
-"Si daca existenta ta o sa fie doar o amintire?"
-"Si amintirile sunt frumoase."
-"Crezi asta?"
-"Da."
-"Daca nu ai noroc?"
-"Cateodata mai am si ghinion."
-"Vrei asta?"
-"Sincer,nu"
-"De ce o faci?"
-"Acum nu mai stiu."
-"Sentimente ai?"
-"Nespus de multe."
-"Care sunt?"
-"Un amestec de iubire,ura,lasitate,tristete,fericire,si altele."
-"Si totusi,de ce vrei asta?"
-"Inca nu stiu sigur."
-"O sa poti?"
-"Da."
-"Esti sigura?"
-"Nu."
-"Tu te intelegi macar?"
-"Mai mult decat ar trebui."
-"Daca o sa te judece oamenii?"
-"Citez din spusele cuiva : " inaite sa ma judeci,incearca sa ma iubesti ."
-"Si te vor intelege?"
-"Nu stiu."
-"Ce vrei sa inteleaga?"
-"Ce pot ei intelege."
-"Crezi in divinitate?"
-"Nu."
-"Ce o sa fie dincolo?"
-"Nu stiu."
-"Tu ce speri de la asta?"
-"Nu stiu."
-"Nu stii?"
-"Vreau sa se gandeasca de doua ori inainte ."
-"O sa ranesti pe cineva?"
-"Cu siguranta."
-"Vrei asta?"
-"Nu."
-"Spune,acum mai ai taria aceea cu care ai inceput?"
-"Nu."
-"Si totusi,vrei?"
-"Da."
-"Esti sigura?"
-"Nu."
-"Este doar o incercare?"
-"Probabil..."
-"Esti sigura ca nu ajungi departe?"
-"Nu stiu."
-"Te-ai gandit ce o sa spuna cei care tin la tine?"
-"Mi-e frica sa ma gandesc."
-"De ce iti mai este frica?"
-"De intuneric."
-"Si atunci cand dormi,nu iti este frica?"
-"Atunci visez."
-"Speri sa visezi si de data asta?"
-"Da."
-"Si ce vrei sa visezi?"
-"Nu stiu,orice."
-"Cum va fi visul acesta?"
-"Lung."
-"Ma iubesti?"
-"Eu iubesc totul."
-"O sa ma uiti?"
-"Niciodata!"
-"Cand iti vei aduce aminte de mine?"
-"Mereu!"
-"Vei avea zambetul pe buze?"
-"Da,si o mica lacrima."
-"Acum visezi?"
-"Da."
-"Ce?"
-"Nu stiu,vreau liniste."
-"De ce?"
-"Pentru ca imi place sa ascult cum striga linistea."
-"Ce iti place sa mai asculti?"
-"Rasul lunii,freamatul iubirii..."
-"Iti aminteste de ceva?"
-"Da."
-"De ce iti aminteste?"
-"De tot si toate."
-"Asta esti tu?"
-"Nu stiu cine sunt eu"
-"Inca te cauti pe tine?"
-"Da."
-"Si crezi ca asa te vei gasi?"
-"Nu stiu."
-"Dar tu ce stii?"
-"Cu cat stiu mai multe,cu atat stiu mai putine."
-"Deci,ce stii?"
-"Sa iubesc."
-"Vrei sa adormi?"
-"O eternitate"
-"Atunci,cu bine,si ne revedem?"
-"Poate..."
-"Vrei sa-mi descrii sentimentul tau,inainte sa adormi?"
-"Da...ma simt aproape printre stele,chiar daca Iadul ne desparte,in Rai curand se va preface,dar eu iubesc si dupa moarte..."
-"Sa nu ma uiti,bine?"
-"Niciodata!"
-"Mai spune-mi,cat va dura somnul tau?"
-"O scurta eternitate."
Cel ce a citit aici,a reusit sa imi citeasca gandurile.
Noapte buna.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta