In tacere...


"Ce faci aici?"
"Dar de ce tipi..."
"Termina sa imi raspunzi asa!"
"Dar ce am facut?...nu am facut nimic..."
"Esti idioata?Nebuno!"
"Dar..."
"Esti tampita!Acum de ce plangi?"
"Dar de ce tipi la mine?!"
"Esti nebuna?nu vezi cum te comporti?"
"Nu imi mai spune asa...te rog..."
"Cand te vad asa,imi vine sa iti trag una sa termin cu tine!"
"Dar de ce imi faci astea?Ce ti-am facut?"
"Ma intrebi tu pe mine ce mi-ai facut?Du-te dracului!Plangi ca o idioata,o faci pe martira,ca ce sa spun,tip la tine mereu.Normal ca tip mereu,esti proasta!"
"De ce imi spui asa...de ce imi vorbesti asa..."
"Inca mai ai curanjul sa ma intrebi?!"
"Dar..."
"Taci,ca te omor!"
"Te rog nu mai ti..."
"Taci am spus!"
"Dar de ce dai in mine?"
"Esti nebuna?plangi?ce,te doare?asta te doare?uite asa sa vezi cum te doare!"
"Tata,nu..."
"Taci am spus,esti nebuna!"
"Dar nu sunt..."
"Acum plangi ca proasta.Hai du-te si ia pastile,omoara-te!"
"Te rog frumos,nu mai tipa la mine asa..."
"Uite!Vezi?E copilul tau! A ta e,asa a crescut,ca o nebuna!"
"Te rog,las-o in pace...hai,calmati-va.Ela,du-te si stai la tine in camera..."
"Mama...de ce nu intelegi...de ce nu ma intelegi si pe mine?"
"Uite! cum are tupeul sa vorbeasca,taci!"
"De ce dai in mine?!"
"Taci!Nu mi-e greu sa mai dau inca o data!"
"Te rog..."
"Plangi incontinuu!Esti nebuna,du-te!Pleaca!Te urasc!Nu esti a mea,nu esti copilul meu!"
"De ce imi spui asa?..."
"Cand erai mica,te iubeam.Acum numai dezgust am fata de tine!"
"Dar de ce?!DE CE?!"
"Fiindca ai crescut!nu mai faci ce zic eu!"
"Dar niciodata nu am facut ceva rau..."
"Idioato!"
"Dar explica-mi ce am facut?..."
"Plangi!"
"Pai e normal sa plang...tipi la mine...de atata timp...te certi cu mine,din orice,ma faci idioata din orice!..."
"Esti idioata!"
"Dar nu..."
"Taci!Nimic nu o sa faci in viata!"
"Dar..."
"Taci! Stii sa canti,ce o sa faci?o sa ajungi sa canti in baruri de noapte?"
"Te rog..."
"Taci,esti nebuna!Plangi in continuare!Daca ma plangi nu stiu ce iti fac!"
"Eu..."
"Tu sa taci!Mori!Pleaca!Nu te vreau langa mine!Nu esti copilul care speram sa fi!"
"Dar..."
"Taci!Te omor!Du-te si mori!"
"Te rog,tata..."
"Ai crescut,nu am ce sa mai stau cu tine!"
"Pleaca!"
"Dar.."
"Inca plangi?Idioato!!!!!"
"Las-o in pace...nu are rost..."
"Mama...te rog..."
"Taci,nu mai vorbi cu maica-ta,crezi ca te apara?"
"Va rog..."
"Taci!"
"Termina!"
"Pleaca!Acum!"
"Esti nebuna!"
"Da!esti nebuna!"
"Va implor..."
"Taci!"
"Hai las-o,nu mai da in ea,dai degeaba,nu o sa scoti nimic..."
"Mama..."
"Mori!Ia pastile,asa cum ai facut!Ia-le,m-am saturat sa te am prin preajma!"
"Va rog frumos..."
"Plangi incontinuu?!"
"E nebuna,nu vezi?Uita-te la ea,uita-te cum arata!"
"De ce tremuri?te-ai tampit?"
"Cum sa nu tremur cand dai in mine si tipi la mine?!"
"Esti nebuna!Uite ce inseamna sa dai!Uite,sa te doara!Mori!"


Iar eu...stau si plang,singura...de ce?...niciodata nu a vrut nimeni sa ma ajute,eu le-am oferit mereu afectiune,cand au avut nevoie...
Stau si plang.
Singura...
Fiindca nimeni nu se gandeste la mine,poate am nevoie de cineva...
Sunt atat de obosita sa plang,dar nu pot sa ma opresc...
Da...asa este mereu...iar eu nu fac nimic...doar cresc...
De ce?...
Sufar in tacere...si cui ii pot spune?...
Cine ar incerca macar sa ma inteleaga?...
Am obosit...
Dar nu ma pot opri din plans...
Nu pot,doare prea tare...
Sufletul...
Imi pun totul in muzica mea...
Sufar prin ea,ma bucur prin ea...
ASa ma descarc...
Plang prin ea...
Iubesc prin ea...
Traiesc...
Traiesc sa cant...
Sa imi inabusi toata suferinta...
Ca mai tarziu...
Sa plec...
Departe...
Undeva unde nu e nici galagie,nici cearta...
Nici suferinta...nici tristete...
Unde e asta?...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta