Aproape perfect...


"Perfectiunea? un drum totdeauna deschis. E semnat cu cadavre.Si in ultimul ceas,ranitii se ridica totusi ravnind inainte!"

Si azi totul este aproape perfect...
Aud harpa...
Aud totul,iar...
Lumini...
Lumanari...flacari destinse in toate partile!


Si azi totul este aproape perfect...
Sarutul,privirea...
Ador sarutul.
Ador lumea!...
Si ador viata!...
Ameteala...
Imbatarea cu viata pe deplin!


Si azi totul este aproape perfect!
Toata perfectiunea este o imperfectiune!
Ei spun ca nimeni nu este perfect,dar mai spun ca munca te duce spre perfectiune! Oare cand o sa se hotarasca?...
Spune-mi cat de perfecta sunt,cu toate imperfectiunile mele!


Arata-mi ca totul a fost si niciodata nu va fi!
Iubesc...
E tot ce fac!...
Ador sa iubesc!
Oricine ai fi,te iubesc!
Si nu mi-e cu suparare ca tu nu ma iubesti! Nu stiu nici cine esti!
Dar eu te iubesc...
Iar azi totul este aproape perfect...

Dar apropierea asta,doare...
Imi place.
Stiu cum e.
Mereu este asa.
Depinde doar de perfectiune.
Uneori doare mai putin,alteori mai profund!

Tine-ma de mana,sa nu cad!
Sa nu ma pierd!.
Nu merge in fata mea ca un om grabit,nu merge in spatele meu,ca un strain,mergi langa mine,ca un prieten!

Aud zarurile...
Le-ati aruncat...
Iar si iar...


Acum e liniste...
Totul e mai bine...
Si azi...totul este aproape perfect...

Nu ma uita...
Cum nici eu nu te voi uita pe tine...
Iar acum totul este aproape perfect...imi beau toata tineretea,o impart cu tine,oricine ai fi!
Impartim totul.

Totul este aproape perfect...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta