Spre tine

"Lumanarea imi ramane cel mai fidel dintre cititori..."
Stii...inca vreau sa te vad.
Mi-e dor de tine.
Iti caut chipul...peste tot...
Nu il gasesc,nu stiu cum sa fac sa te vad,macar putin...
Dar...vreau sa te imbratisez...
Nu o sa o fac...mi-e frica.
Nu stiu de ce.
Probabil ca daca nu o sa faci tu asta,eu nu o sa am curaj.
Imi doresc,enorm...enorm de mult!...
Dar sunt doar dorinte...
Uita-te la mine,nici asta nu pot face!
Dar macar o sa te vad...
Sau nu stiu daca o sa te vad...
Sau...mi-ai promis...
Da...
Nu stiu...
Tu stii mai bine...
Spune-mi,cum pot iubi asa?
Oricum,nu cred ca fac parte din oamenii normali,cu probleme normale,cu sentimente normale...
Sau poate fac parte...
Ma intreb,cat de apropiata sunt eu de oameni...dar ei de mine...
Cat de apropiata pot fi eu de tine...
Dar...
Sunt multe lucruri unde nu imi gasesc raspunsul...
Tu o sa pleci.
Stiu asta...
Dar te iubesc...
De ce trebuie sa te iubesc?!
E frustrant!
Adica...
Mint...
Nu asta este frustrant...
Sincer,mi-e frica...
Me-e frica sa merg singura peste tot...
Ce fac cu tot drumul asta...
Il am in fata...este atat de lung...
Daca ma pierd...
Daca ma pierd ajung totusi undeva...
Dar fara tine...
Doar eu si cu mine...
Doar atat...
Te vreau inapoi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta