m-am trezit,iar


Dimineata ma surprinde intotdeauna.
Uneori vad ceva ce n-am mai vazut niciodata,alteori am purul deja-vu. Si totusi,
Dimineata asta,nu am mai vazut-o niciodata.
Si nici cele ce vor fi.
Eu cred ca totul e o minune.
Eu de fapt,ma cam aprind intr-un fapt fara nici cea mai mica sansa.

Am visat-o pe domnisoara Leu.
Cica m-a iertat,si ne-am imbratisat.
Ce prostie.
vorbim nevorbite si visam nefacute.

Si totusi,imi doream sa te visez pe tine,desi sunt cu mintea aburita cam toata ziua.
Astept ,sa vedem ce o sa iasa.
Poate ma mai aleg cu o tinere in brate si cu un zambet miselesc.

Ei,ce sa-ti fac?
Esti barbat,si-mi place si mie sa ma prostesc... macar putin.
Si daca as avea curaj,chiar te-as saruta.
Putin.
Putin mai mult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta