Reparatii pe minte


Vai,ce stari de lume ciudata. Ce stari de incercare continua,si ce lucruri ce nu-ti pot repara mintea.
Consum muzica,muzica si muzica.
Consum frig,e frig si ma enerveaza.

Poate ma enerveaza si ca trebuie sa invat atata ce nu ma intereseaza. Poate ca nu dau doi bani pe toate tampeniile astea. Si poate ca...nici nu-mi pasa de nimic. Sau asa ar trebui.
E frumos sa mori,cateodata.
E timpul sa mai facem cateva schimbari.
Si momentul in care eu am revenit la rosul din par,pentru ca,vezi tu? asa ma simt eu cel mai bine.
Si cand ma gandesc ,ca poate nu e asa. Dar nu! nu ma mai gandesc la nimic,la nimeni si la nimic.

Trebuie sa studiez.
Nu vreau nimic. Nimic nu mai vreau cu " trebuie " . mi-e dor de tine si sunt o fraiera ca nu dau inca mai mult,dar parca nu mai pot. si uita-te la mine. Mi-e frica de intuneric.



Si nu mai pot respira.
Astept sa ma suni,si in acelasi timp sper la alte lucruri. Si de fapt,nu esti tu. Dar nici tu,si uite-ma. Ca tot singura stau si scriu in fata unui laptop.

Si nu,am aflat de la mine ,chiar n-am talent la scris versuri.
Sau poate ma straduiesc prea mult.
Sau poate trebuia demult sa plec departe si sa nu mai stie nimeni de mine. Sa fiu altcineva. Sa fac muzica din iubire si pasiune,nu pentru ei,toti. Incerc .

Si tot as iesi sa beau o bere undeva,parca am nevoie si de asta,dar e atat de frig afara,incat ma tine in casa. Si totusi,daca m-ai suna sa imi zici sa stam de vorba ,sa cantam sau sa iesim la o bere,as fi afara in trei secunde.



Dar nu o sa o faci,asa ca,nu-i nimic.
Stiu.





" Mai,naivo !
Nu-ti mai consuma gandurile pe 10 mii de lucruri.
Nu-ti mai consuma nimic pe nimic.

Nu-ti fie cu suparare,dar lumea nu e chiar asa.
Si nu-ti fie cu nimic,maine ai ore,esti la facultate,de ce ti-ai bate mintea cu prostii de fluturi in stomac?

Nu te mai vede,si gata.
Apoi,este varianta : nu te va vedea,si nu te-a vazut niciodata. "



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake