Dragostea naste genii

Genii - oameni.

Azi,sunt oameni.In fiecare zi sunt oameni,ce merg pe strada,se impiedica,privesc,plang,zambesc,se joaca,lovesc,sunt loviti,lovesc mai tare,mor,renasc,respira,vad,ating,te ating,sunt atinsi,zboara,plutesc,si...iubesc..



Ti s-a intamplat sa iti rada inima?
Asa,cu palpitatii,cu tot ce trebuie?
Cu mesaje siropoase? 
Cu vise atat de mici si totusi asa de mari?
Ti s-a intamplat sa iti bata inima tare,tare cand te lua in brate,sau te atingea?
Sau,atunci cand te-a sarutat prima oara?
Ti-a cam batut inima in piept : "cioc,cioc,cioc,cioc,cioc,cioc,cioc !!!"  
Din ce in ce mai repede ?
Ah,si sa porti un zambet "talamb" pe moaca?
Da,stiu,si mie.



Daca inima ar fi un catel,ar da din coada la fiecare "bagare in seama" a ta.


E greu sa las ideea de tine,cand imi zici cateva cuvinte mult prea frumoase,si pe care nici nu stiu daca sa le cred.


"Eu nu (mai) iubesc . "  - sinucidere curata.Curata,lenta,chinuitoare,poate putin,cu o idee de erotism. 
Dar,trebuie sa ai curaj sa nu mai iubesti.

Eu am murit putin,mai de mult.
Moarte constienta. 
Foarte cuminte.
Dar,renasc.
Si ma ridic,atat de sus,si te iau cu mine,sa alegem pe ce stele sa stam,sa zabovim,sa ajungem pe Luna,sa alergam,sa urlam cat putem de tare.

Lasa-ma sa-ti reamitesc sa zbori,sa te reinvat. 
Nu crezi tu,ca ar trebui sa zbori mai des?

De vreme ce ma tii de mana,putem zbura.
Si uita-te in jur,este totul.
Este tot Universul,este al tau si al meu.
Ne jucam cu praful de stele,si sclipim.

Celuicehabarnuarecinesuntsicevreau

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta