sâmbătă, 15 februarie 2014

Este o tensiune sexual-afectiva.

e prea liniste.ma incalzesti.

Te privesc,iti ador corpul.Iti savurez cu privirea fiecare centimetru.
Imi place sa iti ating spatele,sa iti sarut gatul.
Vreau sa te trezesc,si o fac,te vreau.
Uneori simt ca te vreau,mai mult ca oricand,nu imi pot abtine gandurile.

incepand sa te ating,cu varful degetelor,ceafa,gatul,intreg spatele.Imi plimb buzele pe gatul tau.
Zambesti ?
 ...ador cand zambesti,iar eu iti simt fiecare parte a corpului .
te intorci,ma saruti.

Iti las libertatea,sa faci ce vrei din mine.

Ne uitam unul in ochii celuilalt,imi atingi sanii,dai cearceaful la o parte,totul se ajunge la buzele noastre.
Ne invartim intr-un amalgam de saruturi,priviri,atungeri.
Iti sarut abdomenul,imi plimb mainile peste tot corpul tau.
Te vreau,si ce bine este cand te am.


Gemetele,sunetele,respiratia.
Vidul si aerul se contopesc cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu