Este o tensiune sexual-afectiva.

e prea liniste.ma incalzesti.

Te privesc,iti ador corpul.Iti savurez cu privirea fiecare centimetru.
Imi place sa iti ating spatele,sa iti sarut gatul.
Vreau sa te trezesc,si o fac,te vreau.
Uneori simt ca te vreau,mai mult ca oricand,nu imi pot abtine gandurile.

incepand sa te ating,cu varful degetelor,ceafa,gatul,intreg spatele.Imi plimb buzele pe gatul tau.
Zambesti ?
 ...ador cand zambesti,iar eu iti simt fiecare parte a corpului .
te intorci,ma saruti.

Iti las libertatea,sa faci ce vrei din mine.

Ne uitam unul in ochii celuilalt,imi atingi sanii,dai cearceaful la o parte,totul se ajunge la buzele noastre.
Ne invartim intr-un amalgam de saruturi,priviri,atungeri.
Iti sarut abdomenul,imi plimb mainile peste tot corpul tau.
Te vreau,si ce bine este cand te am.


Gemetele,sunetele,respiratia.
Vidul si aerul se contopesc cu noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta