Iubirea este "arma" viitorului

"Te iubesc" 

Sa iubim,mult.Zic !
Sa iubim si sa zambim tot timpul.Chaplin zicea ca o zi fara sa razi, este o zi pierduta. 
Chaplin iubea si radea mult.
Rasul intinereste,rasul face lumea mai buna.
Iubirea o face si mai buna.
Iubirea e frumoasa,sa stii. 
 Intotdeauna am puterea sa privesc in ochi dragostea.



Dragostea este un sentiment complex, manifestat prin afectiune puternica. Definirea sa este un demers dificil, cauzat de complexitatea manifestarii sale, dar si de diversitatea legaturilor afective cuprinse de acest termen.



" Mi-e dor de tine. "
De-ai putea vedea,sau auzi...ti-ai da seama in mai putin de trei secunde -  cat de absorbita sunt de tot ce insemni tu,iar daca ai avea putinul curaj sa ma iubesti,ar fi atat de crunt,incat cred ca am muri amandoi.
Desi,gandidu-ma, nu ai cum sa vezi,ascund asta atat de bine si poate,intr-o seara n-am sa mai ascund,dar mi-e teama sa nu fie totul ruinat. Uite,ca nici eu n-am curaj. 

Iubesc,intr-un nesfarsit de note muzicale.
Iubesc intr-un amalgam de vise.


Dor este un sentiment care exprima o dorinta puternica de a revedea pe cineva sau ceva drag sau de a reveni la o stare emotionala preferata. Cuvantul are origine în latina populara -  dolus - a durea. 
In general factorii care induc sentimentul de dor sunt:
  • absenta persoanelor iubite
  • decesul unor persoane apropiate și dragi
  • indepartarea pentru perioade medii si lungi de casa sau de locurile dragi
  • incheierea unor activitati intrate in obisnuinta 
  • indepartarea de un anumit prieten, cerc de prieteni sau colectivitate
  • situatiile si obiceiurile placute din trecut
  • lucruri pe care le-am pierdut
- as mai adauga,absenta propriei persoane.

Mi-e dor sa iubesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta