" Schimbarea este precedata de haos "

Daca tot v-ati apucat de citit,cititi pana la capat  :) 

Cand ma schimb,eu,cel putin,las un haos in camera si prin sifonier,caci este vesnica problema. 
Foarte rar stiu cu ce sa ma imbrac

Atunci este un haos in camera,ca nici nu gasesc nimic,ma si enervez,spun si doua-trei injuraturi,ma mai lovesc la degetul mic de la picior. Intotdeauna,sau in locul acela din cot,unde doare,iar expresia "ma doare-n cot" ia viata.

Presimt bine,in sfarsit.
Influenta oamenilor mai putin optimisti,luase amploare si in mine,dar multumita serii trecute ,dintr-o bodega hippioata,unde lumea radea si radea,m-a facut sa-mi amintesc de ce este viata  frumoasa. 

E bine sa ai sensibilitate,si sa te joci. 
E bine sa acumulezi experienta de viata frumoasa. 
E bine sa vezi si sa razi . Mult !

E frumos.
E bine sa te bucuri de gargarita aia din iarba.
Pana la urma,cat de rau poate sa fie.
Caci,in final,noi toti trecem intr-un loc "mai bun" (umbla vorba) 
Practic ,expresia " s-a dus intr-un loc mai bun " ,ne arata ca si aici e bine. 
Poate nu-i atat de bine,dar vezi,crezand in acel ceva ,pe care unii si,de fapt ,toti il numim " Dumnezeu " ,esti impacat cu viata,esti om. 
"Eu nu cred in Dumnezeu " , mai corect este sa spun "Eu nu cred in religie" ,ca sa nu il recunosc pe acest "Dumnezeu " .


Fiecare cu Dumnezeul lui. 

Eu tot cu Mine am ramas.



Oricum,in alta ordine de idei : 
Mi-era teama sa mai scriu proza,sa nu cumva sa nu-mi mai iasa poezie.

Teama de artist - muzician.

Bun,negatia se scoate , teoria mea cum ca  " oamenii sunt frumosi "  revine : 

Da,oamenii sunt frumosi iar viata merita fiecare minut,secunda,milisecunda.
Merita tot.

si tu,pesimistule,care iti spui "realist" , esti frumos,si iubit.
mult iubit. 

Si bla bla bla. 
Oricum , imi propun sa ma las de fumuri.

Si ,ca sa vedeti aici : 
Il fac din nou pe bunul samaritean. 
Eu iubesc tot,si asta este de neschimbat.

Si daca te mai incrunti,o sa faci riduri,si daca zici ca deja ai,o sa ai si mai multe.

dar,na ! si ridurile sunt frumoase ! 

Fa-te om,inapoi,caci,eu am fost in cealalta parte,si ,era sa imbatranesc urat si sa mor singura ,si cica nu-i prea bine. 

Hai,sa zambim,si sa o luam de la inceput ,invaluit in floricele,si ponei roz,cu codite pufoase,si muuulta iubire.

Promit poezii si o lansare de carte in toamna !
Cu tot cu concerte si muzica frumoasa.

Ah,si desigur, un zambet pe termen nelimitat !


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta