Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Din seria " cu ce m-am ales in viata " , m-am reapucat de citit Esenin, nimic nou, poate mereu ceva.
In alta ordine de idei, dintr-o data m-am trezit cu o tensiune mare, aveam 17 cu 10 , m-am cam speriat, de altfel corpul meu se speriase dinainte, ba chiar tremura, ceea ce m-a facut sa caut tensiometrul.
Deoarece nu gaseam om disponibil sa-mi dea o inima de-ajutor, a trebuit sa-mi dau inca o data seama ca suntem singuri pe Pamant si ne place sa traim solitari, Doamne Fereste, sa ne ajutam sau poate sa ne bagam in seama.

Cam drastic .
din seria " ai si tu smartphone... " Ati observat ca oamenii astia dau unii peste altii pentru ca sunt cu ochii-n telefoane ?! .  Groaznic, nici macar nu-si cer scuze, poate n-au timp, trebuie sa dea " Like " .
ai smartphone...dar al naibii daca stii de ce se aprinde becu' de fapt.

Da, imi place Facebook. suntem asa, mereu impreuna, eu postez ce-am mai cantat, altii ce-au mancat, si intr-un fel toata lumea primeste cel putin un like, iar fericirea se inalta catre " wow, ce bine arati ! ai mai slabit ?! te-ai tuns ?! " wooow, felicitari , si casa de piatra ! "  "mda, se poate si mai bine"
" uh, ce e asta ??? " " icebucket challenge ,  si cacatu' ala de narcisisti de se machiaza ca ultimii draci uitati in criptele Satanei ,apoi vezi domnule...se dau cu o crema, si uite ce frumuseti sunt. de ce, Doamne , de ce? De ce o karma asa de grea ?!

Din seria  " fetele lu' tata "

Daca e un daddy la Facebook, are tot ce vrea, de la sani la tate si de la fund la twerking, cata placere isi poate obtine din fetele de maxim 15 ani,.. oricum, un prieten m-a invatat ca dupa ce le dau dintii...nu mai sunt bune.

Din ciclul " 50 shades of ... "

de 50 de ori as da like daca ar intelege macar jumate din ei, ce scriu sau de ce cant.
50 shades...
stiti voi tot.

mi-e cald.

Din seria " hai mai toarn-un paharel "
eu as vrea vreo 2 ...

Din partea cu  " Tine-o-asa !  nu te lasa "
Multa lume cu cacaturi motivationale de care probabil nu se tin, insa toti stiu ce trebuie facut in viata...apoi isi dau check-in in Bamboo.
Sa te binecuvanteze Michiduta, domnu Poptamas...exemplu de urmat .


din seria  " poti sa te ascunzi,dar nu te poti askunde "
ai naibii... mi-e rau uneori, dar ma alearga viata asta prea repede, uita ca sunt tanara si in plus, conditia mea fizica e una nu prea dezvoltata...cant pana dimineata...dar hai sa nu dam ture de bazin...mai ales unde sunt bancuri cu pesti.


din faza cu  " All you need is love "
nu m-am dezvatat, si tot cred ca merge. las-o-n-colo !
Merge, ai de toate cand esti fericit, uiti de Somalia, sau mai rau, iti AMINTESTI !

Make love not war.
adica stiti ce zic,
si war sa fie, dar pe stil 50 Shades of ...you

si ii mai auzi ...
" bravo fa, ai si tu smartFöhn ! "

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bioritmul eronat / i'm awake

A fost o data...de doua ori,de trei...