arta te reflecta

eu compun, da, tristete pe acorduri majore.
arta mea reflecta ce vede, si nu va place ,pai eu va vad, asta e problema . nu va place ce vedeti !


Ma faci sa ma doara, si tu si tu , iti place,
nu acceptati nimic din ceea sunt si m-am saturat.

imi spui ca nu trebuie sa ma gandesc, dar ma sfasie cand nu ma accepti tu, sau tu sau tu.

DE CE MA RUPI ????

de ce tu, care imi zisesei ca vom fi bine, tu ma faci sa plang.
de ce tu, care ma stii si m-ai facut, ma faci sa plang ?

de ce imi faceti rau ?
nu o iau personal
sunt sensibila
poate asta e
ma doare in piept
ma doare de mor, si ma sfasie.

Am scris despre facultalte, am luat totul personal.
poate asa am vrut, nu imi placea
ma stresa
mi-era rau
mi-era frica
la noi nu e o tampenie de facultate de o faci si tot prost esti
eu stiu ce zic
de aia scrisesem
de ce ai rupt ?!

mi-e sila ca ma rupi si ca nu ma accepti

mi-e sila ca nu ma vrei asa
mi-e sila ca imi zici cati-e simplu sa ma lasi.
cand vad ca nu ma vezi de fapt.

totul moare.
din minte, parte cu parte, si da..
am scris despre conservator
ca m-a distrus, ca iti taie orice incercare de a creste un mugur de aripa
o colega zicea ca e ca"  gheata cand e soare  -  cazi si iti rupi capul "

" muzica tiganilor ...manele ? ha... trebuie sa le ascultam sa stim sa le combatem, precum un doctor studiaza cancerul ca sa-l combata  " S, - forme

spui cu atata liniste " tigan " cu un sens negativ.
foloseste-l domnule cu sens pozitiv , atata muzica frumoasa tiganeasca. si lasa. mai sunt si romani care canta manele, calmati-va

in fine, o tampenie.
ma doare ca mi-e rau de oamenii din jur, parca se aduna numai energie rea, continuu, continuu !
sa facem sa fie rau !



nu e vina nimanui, nici macar nu e vina e viata

recunosc, a mai trecut , sau poate nu-mi mai pasa , si e pacat ca nu-mi mai pasa, era bine sa-mi pese...sa nu fiu ca cei ce aprind becul si nici nu inteleg de ce se aprinde lumina.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake