1+ 1 = Noi

În incipient zâmbeşti şi atingi uşor fiecare celulă a mea, fiecare cemtimentru din pielea de care-ți era dor, respiri încet şi nici nu te aud, doar poate cu colțul ochiului să te privesc şi să simți că iți răspund la zâmbet.

Mă dezmierzi şi te joci în părul meu, şi mai râzi din când în când, mă strângi în brațe de parcă oricât de mult m-ai strânge, tot n-am fi destul de aproape. 
Stăm inimă peste inimă şi pot să îți timt sângele curgand prin vene.

Când te aproii de mine, iți văd pulsul pe gât, şi buzele mele te-ating pe frunte, pe nas, pe buze.
Pe tine.


Ne legăm ntr-un spațiu dens

În mijlocul părții a doua, mă iei în brațe şi ne sărutăm până când beat-urile inimilor noastre nu mai sunt deloc diferite, suntem ca unul căci asta e suprarelația.

Ne zâmbim in ochi iar buzele noastre nu vor să ia pauză de nici un chip de la acest curs.
Iar tu crezi că pot lipsi de la vreun seminar cu noi ?!
Oh, acolo se pun adevăratele prezențe.
Acolo te mai ascultă...dacă mai aude.

" Şi încă nu e tot "

" ...să nu te opreşti din învățat, te rog ! "

13.  X + Y = LOVE


............................................................................................................................

Deznodământul : 

După apropximativ două ore de curs şi una de seminar...rămânem agățați de linişte şi tacet.

Şi acum înțeleg de ce noi, da.

Ni se-nchid ochii, şi adormim, mai apropiați decăt orice apropiere. 
Rămânem în propriul nostru Univers, luminat de stele, goi printre ele.

..........................................

Demonstrație :

1 + 1 = Noi







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta