Consexiune

m-am trezit, cu simțurile-mi ascuțite.
limba mea e bici,
pielea mea te vrea,
iar mii de voci, îmi gem uşor
în cor.

mă atingi - mai ferm decât aseară,
mă vrei.
din aşternuturi albe de pension,
mă dezveleşti,
şi îmi zâmbeşti.

nici nu te ştiu,
dar simt în mine, doar dorință.
mintea mea, voit se lasă
dezbrăcată, să-ți cadă
în plasă.

mă săruți, e bine...
te muşc , de buze
şi îmi gemi.
îți place,
te zgârii puțin pe spate .

te simt acum,
aşa cum simți şi tu,
mă destinzi,
cu totul
mă cuprinzi.

şi ne privim în ochi,
ne dilatăm pupile,
ne inspiram,
cunoaştem,
şi ne conectăm.

ah, te am ! şi tu lafel.
aşa cum tot mă vrei,
îmi spui că-ți place...
iar aşternuturile apretate,
nu ne lasă-n pace.

uite-mă, a ta sunt eu !
şi tu al meu,
rapid şi sacadat,
respir cu tine
şi ce bine
eşti in mine,
imens .
ne sărutam intens,
şi ne simțim pe noi,
amandoi,
îmbrățişați
în climax, goi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta